De rest: http://www.mijnalbum.nl/Album=NTMRF8PH
Moderator: moderatorteam
Dat is Kimba ja!alm@ schreef:Is dat Kimba? Wat ziet ze er goed uitestelle schreef:Jaaaa ook een schitterende foto van mijn oude dame. Super!
Ai. Oren is heel vervelend. Heeft ze oorontsteking gehad? Hopelijk komt ze er helemaal vanafestelle schreef:Dat is Kimba ja!alm@ schreef:Is dat Kimba? Wat ziet ze er goed uitestelle schreef:Jaaaa ook een schitterende foto van mijn oude dame. Super!
Kimba is een taaie hoor. haha.
Ze begon alleen vandaag weer met wat schudden van haar kop, dat is minder. Loop wekelijks bij de DA met haar oren en het is zo goed als onder controle maar goed, nu begint ze weer met schudden.
Ze heeft ook wat wondjes in de oren die aan het genezen zijn, daar kan ze ook jeuk van hebben.
In ieder gevan van de week weer naar de DA toe.

Edit, ik pb je wel even anders gaat dit zo offtopic.alm@ schreef:Ai. Oren is heel vervelend. Heeft ze oorontsteking gehad? Hopelijk komt ze er helemaal vanafestelle schreef:Dat is Kimba ja!alm@ schreef:Is dat Kimba? Wat ziet ze er goed uitestelle schreef:Jaaaa ook een schitterende foto van mijn oude dame. Super!
Kimba is een taaie hoor. haha.
Ze begon alleen vandaag weer met wat schudden van haar kop, dat is minder. Loop wekelijks bij de DA met haar oren en het is zo goed als onder controle maar goed, nu begint ze weer met schudden.
Ze heeft ook wat wondjes in de oren die aan het genezen zijn, daar kan ze ook jeuk van hebben.
In ieder gevan van de week weer naar de DA toe.![]()
Maar: lekker ding nog hoor, mag je trots op zijn