Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
AMOS mijn grote witte reus
Moderator: moderatorteam
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
- schnauzergek
- Actief
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
- Cathy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij, Toller x Stabij
- Contacteer:
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heel veel sterkte
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
- Miekepiek
- Vaste gebruiker
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- *Linda*
- Zeer actief
- kelly 1981
- Zeer actief
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Lisa
- Zeer actief
- flatcoat4ever
- Actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated Retriever
- Contacteer:
Hoe kan dit nou speelt me nu al door mijn hoofd sinds op nieuwjaarsdag de telefoon ging, ik zag dat het Fenneke was, dacht dat we een nieuwjaarswandeling oid gingen plannen, KVV voor Mos al ingepakt en dan hoor ik dat dié witte donder er niet meer is, janken want dit kan toch niet we hebben pas geleden nog gewandeld in het bos, net zo gek als anders, het kan niet!!!
Het besef komt langzaam, het is echt.
Nooit meer samen met ying en yang in het bos, geen duopunotti meer, geen witte raket die op mijn auto afstormt want die heeft een magische aantrekkingskracht, pas mijn autodeur open doen als Amos in zijn eigen auto zit anders krijgen we 'm niet uit die van mij.
Flash die nu moet leren dat een telefoongesprek in de vroege ochtend niet betekend dat ie met Amos kattekwaad kan gaan uithalen en precies zoals Amos reageerde, schiet op jas aan schoenen aan we gaaaaaaaaan!!
geen moment rust meer in zijn lijf heeft voordat we in de auto zitten Nooit meer wandelen in de bossen met voor ons een Flash die rustig zijn gang gaat met snuffelen maar ondertussen zijn kop in Amos megagrote bek heeft "ff meten of ie nog past", nooit meer Flash zijn balletje af jatten, niet omdat ie 'm nou leuk vond nee gewoon voor de leut om af te jatten, wat de lol was? Flash rent er toch niet achteraan, maar hij mag 'm gewoon niet hebben.
Nooit meer Flash als een profi rugbyspeler tackelen in uiteraard mulzand zodat Flash mega vies is, vooral in zijn nek want daar zit altijd 'Amosgel', nooit meer stoeien met een Flash die op de grond ligt te draaien/kronkelen en Amos die er quasidominant bovenstaat, niet weten wat te doen als Flash ineens muisstil blijft liggen, huh....hee jij beweeg nou, 't lijkt als of Amos aan de macht is tenminste voor de buitenstaander, want stiekum had Flash toch de controle, is Amos te ruig, even een klein stukje keelhuis tussen een paar tanden, een verontwaardigde + luidjankende Amos die terug springt, Amos de enige die Flash nog zo gek krijgt door 'm uit te dagen dat ie zijn dwaze minuten krijgt, nooit meer die neuzen gezamelijk de lucht in, die blik van verstandhouding tussen die 2 en dat Fenneke en ik altijd te laat waren want ze waren samen op 'jacht', nooit meer een super jaloerse Amos, die het niet kan hebben dat Flash interesse heeft in andere honden en zich er tussen wurmt want je bent MIJN vriend, kom laat die anderen nu.
Nooit meer Amos die ineens denkt dat ie Flash kan domineren en probeert op 'm te rijden, Flash die dat een tijdje gedoogd ons aan kijkt van nou ja als ie dat nu lekker vind, dat van geen 1 andere hond reu of teef zou pikken, het dan beu is en Amos ff kort maar bondig verteld dat hij er geen zin meer in heeft, een zielige verongelukt blik van Amos Nou!! waarom nu niet? Nooit meer samen zwemmen, nooit meer nooit meer ach er zijn eindeloos veel nooit meers.
Lieve Lieve Amos je laat een gat achter in niet allen in het hart van Fenneke, Bé, Maaike, Ernst Jan en Sanne (+ aanhang) maar ook wij zullen jouw en je fratsen zooo verschrikkelijk missen, ik hoop dat het nog een tijdje duurt voordat Flash over de regenboogbrug gaat maar daarna zullen ze daar niet weten wat er gebeurd als deze 2 gezworen kameraden weer samen zijn en de boel op stelten zetten.
Hé Fenneke misschien worden ze dan weer terug naar ons gestuurd
Rust zacht Mosje bedankt voor al die jaren vriendschap
Het besef komt langzaam, het is echt.
Nooit meer samen met ying en yang in het bos, geen duopunotti meer, geen witte raket die op mijn auto afstormt want die heeft een magische aantrekkingskracht, pas mijn autodeur open doen als Amos in zijn eigen auto zit anders krijgen we 'm niet uit die van mij.
Flash die nu moet leren dat een telefoongesprek in de vroege ochtend niet betekend dat ie met Amos kattekwaad kan gaan uithalen en precies zoals Amos reageerde, schiet op jas aan schoenen aan we gaaaaaaaaan!!
geen moment rust meer in zijn lijf heeft voordat we in de auto zitten Nooit meer wandelen in de bossen met voor ons een Flash die rustig zijn gang gaat met snuffelen maar ondertussen zijn kop in Amos megagrote bek heeft "ff meten of ie nog past", nooit meer Flash zijn balletje af jatten, niet omdat ie 'm nou leuk vond nee gewoon voor de leut om af te jatten, wat de lol was? Flash rent er toch niet achteraan, maar hij mag 'm gewoon niet hebben.
Nooit meer Flash als een profi rugbyspeler tackelen in uiteraard mulzand zodat Flash mega vies is, vooral in zijn nek want daar zit altijd 'Amosgel', nooit meer stoeien met een Flash die op de grond ligt te draaien/kronkelen en Amos die er quasidominant bovenstaat, niet weten wat te doen als Flash ineens muisstil blijft liggen, huh....hee jij beweeg nou, 't lijkt als of Amos aan de macht is tenminste voor de buitenstaander, want stiekum had Flash toch de controle, is Amos te ruig, even een klein stukje keelhuis tussen een paar tanden, een verontwaardigde + luidjankende Amos die terug springt, Amos de enige die Flash nog zo gek krijgt door 'm uit te dagen dat ie zijn dwaze minuten krijgt, nooit meer die neuzen gezamelijk de lucht in, die blik van verstandhouding tussen die 2 en dat Fenneke en ik altijd te laat waren want ze waren samen op 'jacht', nooit meer een super jaloerse Amos, die het niet kan hebben dat Flash interesse heeft in andere honden en zich er tussen wurmt want je bent MIJN vriend, kom laat die anderen nu.
Nooit meer Amos die ineens denkt dat ie Flash kan domineren en probeert op 'm te rijden, Flash die dat een tijdje gedoogd ons aan kijkt van nou ja als ie dat nu lekker vind, dat van geen 1 andere hond reu of teef zou pikken, het dan beu is en Amos ff kort maar bondig verteld dat hij er geen zin meer in heeft, een zielige verongelukt blik van Amos Nou!! waarom nu niet? Nooit meer samen zwemmen, nooit meer nooit meer ach er zijn eindeloos veel nooit meers.
Lieve Lieve Amos je laat een gat achter in niet allen in het hart van Fenneke, Bé, Maaike, Ernst Jan en Sanne (+ aanhang) maar ook wij zullen jouw en je fratsen zooo verschrikkelijk missen, ik hoop dat het nog een tijdje duurt voordat Flash over de regenboogbrug gaat maar daarna zullen ze daar niet weten wat er gebeurd als deze 2 gezworen kameraden weer samen zijn en de boel op stelten zetten.
Laatst gewijzigd door flatcoat4ever op 03 jan 2009 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)

Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie
(Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- ErnstJan
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Witte herder
Mooi stukje!!flatcoat4ever schreef:Hoe kan dit nou speelt me nu al door mijn hoofd sinds op nieuwjaarsdag de telefoon ging, ik zag dat het Fenneke was, dacht dat we een nieuwjaarswandeling oid gingen plannen, KVV voor Mos al ingepakt en dan hoor ik dat dié witte donder er niet meer is, janken want dit kan toch niet we hebben pas geleden nog gewandeld in het bos, net zo gek als anders, het kan niet!!!
Het besef komt langzaam, het is echt.![]()
Je ziet het gewoon gebeuren zoals je het beshrijft. Wat waren het toh 2 supergrote vrienden!
Sinds 25-02-2010 trotse vader van Marcus Wilco.
Credo Ergo Sum
Credo Ergo Sum
- sanne86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 kruisingen
Elke dag komt steeds een stukje meer besef dat Amos echt niet meer terugkomt..
In het begin klonk het zo onwerkelijk dat ik het nauwelijks kon geloven, direct naar huis gegaan natuurlijk maar ook daar nog niet direct in de gaten dat hij echt weg was,
daarna komt de klap steeds harder aan; na het boodschappen terug komen en dan niet die lieve kop voor het raam, niet begroet worden wanneer je `s ochtends beneden komt (of meegesleept worden en neergezet worden in zijn stoel, of netjes wachtend tot je je bordje naast je neerzette en dan enthousiast beknuffeld worden), niet meer iemand voor de deur wegduwen wanneer je naar de wc moet, niet uitkijken dat je in de donkere gang niet op een slapende Amos stapt, niet meer toekijken hoe Amos zijn uiterste best deed zijn bal te begraven en als hij dan zag dat je had staan kijken heel verontwaardigd weer overnieuw moest beginnen, nooit meer lachen om je gekke fratsen die had je genoeg, nooit meer getroost worden door jou lieve Amos... jij had alles door je voelde voor mij als een beste vriend!!!
de enige troost voor mij is dat je zo rustig bent ingeslapen met pap en mam naast je!
en wat ben ik blij dat ik de laatste tijd zoveel thuis ben geweest en nog zoveel leuke momenten met jou heb beleefd!!!
Je bent echt een kanjer AMOS en we zullen je nooit vergeten...
http://smg.photobucket.com/albums/v470/ ... deo009.flv
In het begin klonk het zo onwerkelijk dat ik het nauwelijks kon geloven, direct naar huis gegaan natuurlijk maar ook daar nog niet direct in de gaten dat hij echt weg was,
daarna komt de klap steeds harder aan; na het boodschappen terug komen en dan niet die lieve kop voor het raam, niet begroet worden wanneer je `s ochtends beneden komt (of meegesleept worden en neergezet worden in zijn stoel, of netjes wachtend tot je je bordje naast je neerzette en dan enthousiast beknuffeld worden), niet meer iemand voor de deur wegduwen wanneer je naar de wc moet, niet uitkijken dat je in de donkere gang niet op een slapende Amos stapt, niet meer toekijken hoe Amos zijn uiterste best deed zijn bal te begraven en als hij dan zag dat je had staan kijken heel verontwaardigd weer overnieuw moest beginnen, nooit meer lachen om je gekke fratsen die had je genoeg, nooit meer getroost worden door jou lieve Amos... jij had alles door je voelde voor mij als een beste vriend!!!
de enige troost voor mij is dat je zo rustig bent ingeslapen met pap en mam naast je!
en wat ben ik blij dat ik de laatste tijd zoveel thuis ben geweest en nog zoveel leuke momenten met jou heb beleefd!!!
Je bent echt een kanjer AMOS en we zullen je nooit vergeten...
http://smg.photobucket.com/albums/v470/ ... deo009.flv
- Fiepje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
- saffie
- Zeer actief
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan