Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tante Door heeft
Moderator: moderatorteam
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Addy
Het gaat de goede kant op, vanochtend wilde ze weer mee maar toen heb ik een korte wandeling met de muizen en haar gemaakt op het Hemmeland.
Wat wel vreselijk zielig is, is dat ze af en toe haar bal uit haar bek laat vallen en dan staat ze helemaal vertwijfeld te kijken waar die bal is want ze ziet het niet. Ik stop hem dan maar heel snel in haar bekkie en dan is ze weer helemaal blij. Het zwalken is weg, ze loopt wel dicht tegen mijn benen en gaat goed op het geluid af. Van de ogen ben ik niet zeker, het lijkt erop alsof ze met eentje wel weer begint te zien maar ik ben er niet zeker van
Wat wel vreselijk zielig is, is dat ze af en toe haar bal uit haar bek laat vallen en dan staat ze helemaal vertwijfeld te kijken waar die bal is want ze ziet het niet. Ik stop hem dan maar heel snel in haar bekkie en dan is ze weer helemaal blij. Het zwalken is weg, ze loopt wel dicht tegen mijn benen en gaat goed op het geluid af. Van de ogen ben ik niet zeker, het lijkt erop alsof ze met eentje wel weer begint te zien maar ik ben er niet zeker van
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
Addy
Eigenlijk wel heel goed, ze trekt weer aan mijn haar en hapt weer in mijn billen, dat doet ze alleen als ze helemaal in haar sas is.jacq1970 schreef:Addy hoe is het nu met haar???
Haar gezichtsvermogen is aan een oog vrijwel zeker terug, het andere nog niet maar ik hoop dat het ook nog goed gaat komen. Ze is wel wat veranderd qua gedrag, ze was altijd al erg op me gericht maar nu is het wel extreem, ze slaapt zo ongeveer bovenop me
Er zit nog steeds een duidelijke vooruitgang in, wel staat ze nog op de pijnmedicatie
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
dat extremer worden van bepaald gedrag merk ik ook bij Tyson terug hoor, denk wel dat dat er enigzins bijhoort....Addy schreef:Eigenlijk wel heel goed, ze trekt weer aan mijn haar en hapt weer in mijn billen, dat doet ze alleen als ze helemaal in haar sas is.jacq1970 schreef:Addy hoe is het nu met haar???
Haar gezichtsvermogen is aan een oog vrijwel zeker terug, het andere nog niet maar ik hoop dat het ook nog goed gaat komen. Ze is wel wat veranderd qua gedrag, ze was altijd al erg op me gericht maar nu is het wel extreem, ze slaapt zo ongeveer bovenop me![]()
Er zit nog steeds een duidelijke vooruitgang in, wel staat ze nog op de pijnmedicatie
Klinkt in ieder geval dat z ehet heel erg goed doet
-
Addy
Ze is nog aanhankelijker geworden dan ze al was, het gezichtsvermogen is nu aan beide ogen vrijwel terug en ze is erg vrolijk, dat is het belangrijkste. Het blijft een vechtertje die alles uit het leven haalt wat er maar uit te halen isjacq1970 schreef:dat extremer worden van bepaald gedrag merk ik ook bij Tyson terug hoor, denk wel dat dat er enigzins bijhoort....Addy schreef:Eigenlijk wel heel goed, ze trekt weer aan mijn haar en hapt weer in mijn billen, dat doet ze alleen als ze helemaal in haar sas is.jacq1970 schreef:Addy hoe is het nu met haar???
Haar gezichtsvermogen is aan een oog vrijwel zeker terug, het andere nog niet maar ik hoop dat het ook nog goed gaat komen. Ze is wel wat veranderd qua gedrag, ze was altijd al erg op me gericht maar nu is het wel extreem, ze slaapt zo ongeveer bovenop me![]()
Klinkt in ieder geval dat z ehet heel erg goed doet
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5