Sinds vorige week weten we dat onze Shabba (Bobtail 12 jaar) spondylose heeft, hij krijgt nu previcox als pijnstiller, maar ik heb een vraag over MacSamuel wervel S. Ik zie dat het kleine flesjes zijn en gezien de grootte van Shabba moet hij 2 x 20 druppels per dag hebben. Mijn vraag aan diegenen die dit ook voor hun hond gebruiken is: hoelang doe je met zo'n flesje.
Shabba krijgt verder al een paar jaar Primeval, en sinds vorig jaar een homeopatische ontstekingsremmer. Verder zit ie lekker in z'n vel, is nog steeds baldadig en vrolijk, alleen z'n rechterachterpoot is minder bestuurbaar en daardoor is het opstaan moeilijker geworden, vandaar het bezoek aan de dierenarts.
Ik hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag weet
groetjes
Lies
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
MacSamuel wervel S
Moderator: moderatorteam
- lkb
- geregistreerd lid
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- lkb
- geregistreerd lid
Ha!, ook een Bobtail liefhebber
Bedankt, nu weet ik ong. hoelang ik met 1 flesje doe, ik had het bij de plaatselijke drogist gevraagd, volgens hen was 50ml ongeveer 180 druppels en dat vond ik wel erg weinig. Ik heb 2 flesjes in bestel en nu maar hopen dat het voor Shabba werkt, hij komt op 't moment bijna niet zonder hulp overeind, als hij eenmaal loopt is het goed, hij zet z'n achterpoot wel anders neer , ik noem 't een beetje een "klap"poot.
Maar in ieder geval bedankt voor de informatie, fijne avond en een voorspoedig 2009
groetjes
Lies
Bedankt, nu weet ik ong. hoelang ik met 1 flesje doe, ik had het bij de plaatselijke drogist gevraagd, volgens hen was 50ml ongeveer 180 druppels en dat vond ik wel erg weinig. Ik heb 2 flesjes in bestel en nu maar hopen dat het voor Shabba werkt, hij komt op 't moment bijna niet zonder hulp overeind, als hij eenmaal loopt is het goed, hij zet z'n achterpoot wel anders neer , ik noem 't een beetje een "klap"poot.
Maar in ieder geval bedankt voor de informatie, fijne avond en een voorspoedig 2009
groetjes
Lies
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Dank je wel! Julllie ook de beste wensen en hopenljk gaat het werken voor Shabba. Ik hoor regelmatig goede berichten over dit middel bij spondylose, dus hopenlijk gaat het bij jullie ook werken.lkb schreef:Ha!, ook een Bobtail liefhebber![]()
groetjes
Lies
180 druppels= 10ml.