rest staat op mijn site
Moderator: moderatorteam

Haha, nou dat valt wel mee. De foto's geven eigenlijk een beetje vertekent beeld van Vera tijdens de wandeling, want de helft van de tijd heeft ze op haar rug gelegenIrisz schreef:Alweer leuke foto's!
Vera is vrij fanatiek, of niet?Die rust niet voordat haar tegenstander met 4 pootjes omhoog ligt!

Moos schreef: Haha, nou dat valt wel mee. De foto's geven eigenlijk een beetje vertekent beeld van Vera tijdens de wandeling, want de helft van de tijd heeft ze op haar rug gelegen![]()
![]()
Ze is in spel, als ze besloten heeft dat ze een hond kent en leuk vindt, wel wild inderdaad, maar is geen honden op hun rug aan het kwakken ofzo hoor :N:
Haha oke, dan heb ik niks gezegd!Zoek stok! schreef:Haha, 75 % van de ligt ze op haar rug voor een andere hond. De foto's geven een beetje een vertekend beeld![]()
Leuk Anita![]()
Enthousiast viel ook in eerste instantie nogal mee, gaat ook wat rot als je op je rug ligtIrisz schreef:
Haha oke, dan heb ik niks gezegd!![]()
Ze komt trouwens ook niet agressief over op de foto's hoor. Maar gewoon lekker enthousiast en fanatiek!![]()
Sowieso een erg mooie hond om te zien!