Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jaaaaaa, leuk Noor ! Ik heb gepikt hoor.
En zeg je nu gewoon eng beest tegen Lune ??? Oooohhhhhh, daar zal Suus blij mee zijn zeg !
En niks te danken joh !
Koud maar erg gezellig ziet het er uit,wij zijn met Dribbel vanmiddag naar de Friezenberg geweest,ze was erg bang,maar daar vind ze het heerlijk ze heeft wel drie keer gepoept en na die tijd thuis heerlijk gegeten en ligt nu te slapen (tussen de knallen door )
MJ schreef:Jaaaaaa, leuk Noor ! Ik heb gepikt hoor.
En zeg je nu gewoon eng beest tegen Lune ??? Oooohhhhhh, daar zal Suus blij mee zijn zeg !
En niks te danken joh !
En niks te danken joh !
nee niet tegen Lune MJ !
Ow...gut...je wil toch niet zeggen dat je die kleine muis bedoelt toch ? ?
En niks te danken joh !
nee niet tegen Lune MJ !
Ow...gut...je wil toch niet zeggen dat je die kleine muis bedoelt toch ? ?
Nou, vind de foto's wel geslaagd hoor. Was erg gezellig al heb ik haast niemand ècht gesproken.
Is lastig als je op 6 nakers moet letten
Ze liggen nu heerlijk op apegapen
Leuke foto's noor!!! Ik ben mijn foto's nu aan het downloaden naar de pc, maar zal nog wel ff duren.. het zijn er maar slechts 969.... :N:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
P!nki schreef:Leuke foto's noor!!! Ik ben mijn foto's nu aan het downloaden naar de pc, maar zal nog wel ff duren.. het zijn er maar slechts 969.... :N:
P!nki schreef:Leuke foto's noor!!! Ik ben mijn foto's nu aan het downloaden naar de pc, maar zal nog wel ff duren.. het zijn er maar slechts 969.... :N:
sterkte
dank je... hahahaha... ik heb heel bewust alles alleen maar in sportstand geschoten, dus zijn er spontaan een beetje veel. Ik had het veeeels te druk met mijn mokkels in de gaten te houden, om uberhaubt met instellingen te frutten... :N: Lune had aardig wat spoortjes in dr neus....
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
sterkte
dank je... hahahaha... ik heb heel bewust alles alleen maar in sportstand geschoten, dus zijn er spontaan een beetje veel. Ik had het veeeels te druk met mijn mokkels in de gaten te houden, om uberhaubt met instellingen te frutten... :N: Lune had aardig wat spoortjes in dr neus....