Ik ben dringend op zoek naar een adres waar ik diepgevroren zoetwatervisjes kan halen. Het moeten kleine visjes zijn zoals spiering en wijting. Ik weet dat ze veel verkocht worden aan houders van visetende slangen.
Liefst ergens rondom Emmeloord, Havelte of Wolvega.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Adres voor zoetwater visjes gezocht
Moderator: moderatorteam
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- Aantal honden: 2
Adres voor zoetwater visjes gezocht
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Adres voor zoetwater visjes gezocht
Dat zijn geen zoetwatervisjes. Waar heb je ze voor nodig? Je kan helaas geen ingevroren zoetwatervisjes kopen in NL.Bons schreef:Ik ben dringend op zoek naar een adres waar ik diepgevroren zoetwatervisjes kan halen. Het moeten kleine visjes zijn zoals spiering en wijting. Ik weet dat ze veel verkocht worden aan houders van visetende slangen.
Liefst ergens rondom Emmeloord, Havelte of Wolvega.
- Bons
- Zeer actief
We hebben een ijsvogeltje in de tuin die het nogal zwaar begint te krijgen. In overleg met de vogelopvang is visjes aanbieden de enige optie en dan is het nog maar zeer de vraag of ze dode visjes aan zal nemen.MARC_S schreef:Dat zijn geen zoetwatervisjes. Waar heb je ze voor nodig? Je kan helaas geen ingevroren zoetwatervisjes kopen in NL.Bons schreef:Ik ben dringend op zoek naar een adres waar ik diepgevroren zoetwatervisjes kan halen. Het moeten kleine visjes zijn zoals spiering en wijting. Ik weet dat ze veel verkocht worden aan houders van visetende slangen.
Liefst ergens rondom Emmeloord, Havelte of Wolvega.Ik koop spiering ed bij de aquariumzaak speciaal voor mijn koraalduivel in mijn zeewateraquarium.
Hm, dat zijn geen zoetwater visjes dus? Daar was ik naar op zoek, vond via een slangen pagina het bestaan van bevroren spiering en wijting en nam aan dat het dan zoetwatervis zou zijn aangezien een kousebandslang bij zoetwater leeft. Fout gedacht dus. Zou het veel uitmaken? De kans is groot dat ze het toch niet pakt...
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
´t Is misschien wel stom en niet echt etisch maar wat denk je van een (goud)visje uit de dierenwinkel :N:Bons schreef:We hebben een ijsvogeltje in de tuin die het nogal zwaar begint te krijgen. In overleg met de vogelopvang is visjes aanbieden de enige optie en dan is het nog maar zeer de vraag of ze dode visjes aan zal nemen.MARC_S schreef:Dat zijn geen zoetwatervisjes. Waar heb je ze voor nodig? Je kan helaas geen ingevroren zoetwatervisjes kopen in NL.Bons schreef:Ik ben dringend op zoek naar een adres waar ik diepgevroren zoetwatervisjes kan halen. Het moeten kleine visjes zijn zoals spiering en wijting. Ik weet dat ze veel verkocht worden aan houders van visetende slangen.
Liefst ergens rondom Emmeloord, Havelte of Wolvega.Ik koop spiering ed bij de aquariumzaak speciaal voor mijn koraalduivel in mijn zeewateraquarium.
Hm, dat zijn geen zoetwater visjes dus? Daar was ik naar op zoek, vond via een slangen pagina het bestaan van bevroren spiering en wijting en nam aan dat het dan zoetwatervis zou zijn aangezien een kousebandslang bij zoetwater leeft. Fout gedacht dus. Zou het veel uitmaken? De kans is groot dat ze het toch niet pakt...
Voor het goede doel zeg maar

- Bons
- Zeer actief
Sja... daar zou ik niet zo mee zitten maar die visjes wijken nogal af qua kleur. Ik weet niet of ze die uberhaubt als voedsel zou herkennen. Daarbij gaan die visjes dan toch dood, ook als zij ze niet eet, aangezien ze in een bak water buiten in no-time zullen bevriezen.Kaiou schreef:´t Is misschien wel stom en niet echt etisch maar wat denk je van een (goud)visje uit de dierenwinkel :N:Bons schreef:We hebben een ijsvogeltje in de tuin die het nogal zwaar begint te krijgen. In overleg met de vogelopvang is visjes aanbieden de enige optie en dan is het nog maar zeer de vraag of ze dode visjes aan zal nemen.MARC_S schreef:Dat zijn geen zoetwatervisjes. Waar heb je ze voor nodig? Je kan helaas geen ingevroren zoetwatervisjes kopen in NL.Bons schreef:Ik ben dringend op zoek naar een adres waar ik diepgevroren zoetwatervisjes kan halen. Het moeten kleine visjes zijn zoals spiering en wijting. Ik weet dat ze veel verkocht worden aan houders van visetende slangen.
Voor het goede doel zeg maar