Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor Sam... je eigen kaarsje meis, die elke avond brand..
de eerste keer kerst zonder jou, een nieuw jaar in zonder jou...
het doet zo'n zeer, ik mis je ontzettend ........
Kaarsje voor mijn lieve mooie knappe stoere mannetje Cratos die eigenlijk afgelopen maandag 1 jaar zou zijn geworden...
Kaarsje voor Kena *vleermuismeisje*
Kaarsje voor Nibor (kniebie) valetijnsdag zal nooit meer hetzelfde zijn...
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
Een kaarsje brand voor mijn lieve Billy die nog maar zo kort niet meer bij ons is......
We missen je Billy, je zit voor altijd in ons hart, voor altijd....
Sterkte voor iedereen die zijn of haar maatje moet missen!
Ook al is het al ruim een jaar geleden en 'kent' niemand hem hier wil ik toch graag een kaarsje voor hem branden. Hij was met 5,5 jaar veels te jong gestorven. Ondanks zijn vreselijk moeilijke karakter heb ik nog nooit zo'n sterke band met een hond gehad. Daarom wil ik graag voor hem en alle andere overleden honden een kaarsje branden.
Aquilo, wat zou ik toch graag nog een keertje een rondje agility met je lopen, de sport die je zo heeft doen op leven. Rust zacht.
Een kaarsje voor alle honden die iedereen dit jaar ontglipt zijn... Ik wens alle baasjes veel sterkte toe...
En ook een kaarsje voor mijn oude mopperkater, Floris, die dit jaar overleed. Voor Wuppie, mijn valkparkietdame... Nina, je partner, mist je afschuwelijk.
Voor Joep, ons grappige kwartelmannetje. Gelukkig kon je je laatste weken nog bij de anderen doorbrengen.
En natuurlijk alle anderen... Nika, Flora, Robbie, Pimmie... Sparky, Cinna, Spot, Shadow, Flipje... alle dieren die ooit mijn leven zo warm hebben gemaakt. Dag schatjes.
Jullie gingen allemaal te snel... maar allemaal op de enige manier die kon.
Dag lieverds, ik vergeet jullie niet.
Mijn gedachte gaan naar iedereen uit die dit jaar een geliefd dier heeft moeten missen. Mijn sterretjes in de lucht zijn dit jaar de hond van mijn dochter die ineens dood was , mijn kat Spooky en Beertje van mijn ouders die ze een week geleden in hebben moeten laten slapen.
Voor Nala wat ik 9 juli 2008 heb moeten laten gaan op een leeftijd van bijna 13 jaar.
Lieve Nala je was mijn 1e DH en je was mijn meisje we hebben samen zoveel meegemaakt, we missen je nog steeds elke dag, elke dag gebeurt er wel weer iets waarvan we denken/zeggen Nala zou.......
De komst van Nadal geeft vreugde en nieuwe onvoorwaardelijke liefde, hij heeft zoveel dingen van jou dat ik je soms ervan verdenk dat je er nog lekker bij bent.................
Lieve meid we missen je, dikke knuffel van je baasjes en een dikke lebber van Senne, Fleur, Bo
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt. Nala & Senne voor altijd op dat speciale plekje.
Een kaarsje voor alle overleden (forum)hondjes en hun baasjes..
Ook ik lees de vele emotionele berichten in dit topic vaak met kippenvel en tranen in de ogen..
Ze zijn het waard dat al deze kaarsjes speciaal voor hun worden gebrand.......
ook voor misty een kaarsje
gisteren 4 maanden geleden
het blijft pijn doen
ook voor de andere dieren van het forum die niet meer bij ons zijn een kaarsje