Beer heeft afgelopen zomer een hele dag door bloedneuzen gehad. Ik ben in de namiddag naar de DA gegaan en heb gevraagd om foto's te maken omdat ik het echt niet vertrouwde. Hierop was gelukkig niets te zien. Daarna ging het beter. Na een paar dagen weer een bloedneus. Toen weer na 2 maanden en nu eergisteravond en vanmorgen weer. Ik kon me later herinneren dat een paar dagen voor de eerste bloedneus hij, bij het racen langs de heg, een aanvaring had gehad met een steel van een hark en dat ging behoorlijk hard. Een paar weken geleden zag ik dat hij zijn neus stootte in de auto tegen de ruit , maar dat ging beslist niet hard.
Ik heb mijn DA net gebeld en hij wil later toch nog een onderzoek doen. Nu moet Beer eerst deze dagen doorkomen want hij heeft nu al stress genoeg.
Zou dit nog door de eerste klap kunnen komen? Heeft hier iemand ervaring mee?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bloedneus
Moderator: moderatorteam
- Marian4
- Actief
- Mijn ras(sen): chow chowXcollie?
bloedneus
Groetjes Marian
www.tierschutzfoerderverein.de
-
Addy
Re: bloedneus
Jouw hond komt toch uit het buitenland ?Marian4 schreef:Beer heeft afgelopen zomer een hele dag door bloedneuzen gehad. Ik ben in de namiddag naar de DA gegaan en heb gevraagd om foto's te maken omdat ik het echt niet vertrouwde. Hierop was gelukkig niets te zien. Daarna ging het beter. Na een paar dagen weer een bloedneus. Toen weer na 2 maanden en nu eergisteravond en vanmorgen weer. Ik kon me later herinneren dat een paar dagen voor de eerste bloedneus hij, bij het racen langs de heg, een aanvaring had gehad met een steel van een hark en dat ging behoorlijk hard. Een paar weken geleden zag ik dat hij zijn neus stootte in de auto tegen de ruit , maar dat ging beslist niet hard.
Ik heb mijn DA net gebeld en hij wil later toch nog een onderzoek doen. Nu moet Beer eerst deze dagen doorkomen want hij heeft nu al stress genoeg.
Zou dit nog door de eerste klap kunnen komen? Heeft hier iemand ervaring mee?
Allereerst kan het natuurlijk best door die klap komen maar mijn hond heeft leishmania en daardoor ook regelmatig bloedneuzen gehad. Ik weet niet of jouw hond op deze ziekte getest is ?
- Marian4
- Actief
- Mijn ras(sen): chow chowXcollie?
Beer komt inderdaad uit het buitenland. Hij heeft een Spaans paspoort met een verklaring van een leishmania test. Resultaat: 0.60 negatief.
Groetjes Marian