Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

van een grijze Mika en een domme Flamme

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

van een grijze Mika en een domme Flamme

Ongelezen bericht door flamme »

Net lekker tijdens een wandeling de zon op zien komen :wink: :wink: We waren redelijk vroeg aan het lopen, zo rond een uur of 8 dus het was nog schemerig. Uiteraard liepen we langs de maas. Nu het zo koud is gooien we niks in de maas zodat Mika echt zelf kan bepalen of hij erin gaat.
Uiteraard maakt dat niks uit en springt hij er toch in :roll: :roll:
Nou heb ik normaal wel een handdoek bij me om Miek af te drogen na een bad in zo'n weer omdat ik anders bang ben dat hij het koud krijgt. Vanmorgen was ik die vergeten :N:
Tot mijn verbazing werd gedurende de wandeling Mika steeds grijzer en grijzer :eek: Wat een raar fenomeen. Niet zijn hele haar bevroor. Maar alleen de uiteindes. Met als gevolg dat ik aan de binnenkant een zwarte platte jas had, maar aan de buitenkant een grijze. Ineens had ik beelden van een Mika over 5 jaar. Als hij echt oud en bejaard is Mijn lieve bejaarde manneke....
Nu vind Flamme het altijd uitermate grappig om aan Mieks staart te gaan hangen. Mika vind dat niet erg want behalve dat hij dan niet zo snel vooruit komen met lopen doet het hem blijkbaar geen pijn. Ook vind Flamme het leuk om dingen van de grond te vreten :devil: hoewel we dat goed onder controle hebben. Er lagen dus paardendrollen waar madame in wilde bijten. Na een duidelijk AF en NEE liet ze die voor wat het was en ging ze grijze Mika pesten :wink: Daar mag ze wel in happen. Na een paar stevige happen uit Mika's vacht begon ze zich ineens heel erg raar te gedragen.......
Ze wreef met haar poten over haar koppie en liet haar tong uit haar bek hangen. Niet om te hijgen, maar gewoon naar beneden bungelen......
Tja, in Amerika noemen ze het heel mooi brainfreeze. Flammetje had ijshoofdpijn :mrgreen: :mrgreen:
Het was na een half minuutje weer over, maar ze liet Mika daarna wel mooi met rust. Mika werd weer mooi grijs en we hebben nog lekker effe gelopen.
En Escan????? Die heeft van het hele gedoe niks meegekregen. De sul huppelde overal vrolijk achteraan en verder niks :ok:
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

hihihi, nee sorry daar had ik ook niet aan gedacht.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”