Zwarte Oudduitse Herder die we tegenkwamen

Moderator: moderatorteam

Het huisje bevalt prima, het is niet groot maar dat komt omdat het ook maar een 2-persoons huisje is. Er zijn op dit park heel veel verschillende soorten en groottes huisjes te huren, dus er is op zich keus genoeg.Kaiou schreef:Dat had ik geschreven kunnen hebbenJML schreef:Ben het zeker nog niet zat!
Wordt er wel heel jaloers van... had gisteren zowaar al zitten koekeloeren om een vakantie weekje te boeken op een van de eilanden!
Schitterende foto's..... ook een erg mooi span.![]()
Hoe bevalt het huisje/park Suzanne?
LongFields schreef:Het huisje bevalt prima, het is niet groot maar dat komt omdat het ook maar een 2-persoons huisje is. Er zijn op dit park heel veel verschillende soorten en groottes huisjes te huren, dus er is op zich keus genoeg.Kaiou schreef:Hoe bevalt het huisje/park Suzanne?
Het park is ook okay, hoewel wij zelf niet echt van die "parkzitters" zijn, zeker niet op parken als van Landal e.d.
Dit park is vrij ruim opgezet waardoor je niet echt het bungalowpark-idee hebt. Het ligt ook lekker dicht bij de duinen en het strand dus je kunt er lopend naartoe als je wil.

Nozem is ook plukrijp, die ga ik na Oud en Nieuw doen als het (hopelijk) even wat minder koud is. In principe moet de ondervacht wel voldoende isoleren hoor, om nu gewoon te plukken. Maar Nozem is nogal dol op water dus ik wil haar wat dat betreft een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.MARC_S schreef:Leuk hoor. Wat hebben ze een dikke vachtenEva presteert het nu om plukrijp te zijn als het snachts -10 is. Dus ze wacht maar even