Kijk van de eerste zin in mijn qoute word ik wel blij, hoewel je eerder in het topic toch echt anders beweerde. Kun jij ook aan mij uitleggen waarom je dan toch geen aanbeveling zou doen om daar een hond te kopen? Toch niet zo goed bevallen?sjef schreef:Nu wel even blijven lezen dus. Dit is geen aanbeveling om dan maar daar een hondje te gaan kopen.
Hoeveel van jullie die nu schande roepen hebben een herplaatser of gehad ?. Of willen die lastige honden met een voorgeschiedenis niet.
Een lief hondje van een verkeerde winkel in jullie ogen, bepaalt of wij sociale mensen zijn met een hart voor dieren of niet, ik dacht het niet.
i
En hier zijn we inmiddels aan de derde herplaatser toe... incl. hond met gedragsproblemen....waarvan overigens twee met stamboom. En ik ben de eerste die toegeeft dat je onder de stamboom-fokkers OOK goed moet opletten.
Inderdaad een verkeerde winkel, je hebt meegewerkt aan het in stand houden van broodfok.... kom op nu nog even toegeven en aangeven dat je het nooit mee zal doen en ik ben klaar met je!
Overigens is Bommer vast heel lief en schattig en poezelig.... daar zeg ik niks over!