is die die BLOEDL*L van fauna land uit medemblik weer??
zo aan het adres te zien wel!!!
gadverdamme ik snap niet dat dit zomaar mag.. en dat hij gewoon door kan blijven gaan
Moderator: moderatorteam

je koopt toch geen hond in een dierenwinkel..sjef schreef:hij is vrijgesproken en mag dus weer pups verkopen. Onze Boomer komt ook bij Faunaland vandaan en is inmiddels 5 jaar. Boomer is een gezonde vrolijke hond waar niets aan mankeert. Ik ken trouwens een heleboel mensen die daar een pup vandaan hebben en met deze pups ook nooit problemen hebben of gehad.

Ik snap niet waarom je mee wilt werken aan broodfok.sjef schreef:hij is vrijgesproken en mag dus weer pups verkopen. Onze Boomer komt ook bij Faunaland vandaan en is inmiddels 5 jaar. Boomer is een gezonde vrolijke hond waar niets aan mankeert. Ik ken trouwens een heleboel mensen die daar een pup vandaan hebben en met deze pups ook nooit problemen hebben of gehad.

lekker dan als je daar je hond haalt... hoe werk ik mee aan de broodfok...sjef schreef:hij is vrijgesproken en mag dus weer pups verkopen. Onze Boomer komt ook bij Faunaland vandaan en is inmiddels 5 jaar. Boomer is een gezonde vrolijke hond waar niets aan mankeert. Ik ken trouwens een heleboel mensen die daar een pup vandaan hebben en met deze pups ook nooit problemen hebben of gehad.

Nou, zo dus!malinois schreef:lekker dan als je daar je hond haalt... hoe werk ik mee aan de broodfok...sjef schreef:hij is vrijgesproken en mag dus weer pups verkopen. Onze Boomer komt ook bij Faunaland vandaan en is inmiddels 5 jaar. Boomer is een gezonde vrolijke hond waar niets aan mankeert. Ik ken trouwens een heleboel mensen die daar een pup vandaan hebben en met deze pups ook nooit problemen hebben of gehad.

daarom zoek je ook een goede fokker op maar ja, dan heb je hem niet voor sinterklaas in huis nee... da's waarsjef schreef:Nee, eigenlijk is van een onbekende particulier of een (brood)fokker veel beter.
Deze hondjes werden gecontroleerd door onze eigen dierenarts en kregen een uitgebreid paket mee en voor een week het eten waar ze aan gewend waren.

En dan is ie veel duurder he, vergeet dat niet!malinois schreef:daarom zoek je ook een goede fokker op maar ja, dan heb je hem niet voor sinterklaas in huis nee... da's waarsjef schreef:Nee, eigenlijk is van een onbekende particulier of een (brood)fokker veel beter.
Deze hondjes werden gecontroleerd door onze eigen dierenarts en kregen een uitgebreid paket mee en voor een week het eten waar ze aan gewend waren.

tja tot je alle da kosten erbij krijgt in de loop der jaren van dat oh zo gezonde hondje waarvan moeders nooit buitenlucht ziet en alleen maar een fokmachine is en daarna op kan flikkeren... oh wat heb ik een hekel aan dat soort mensen dat zulke honden kooptmoosje schreef:En dan is ie veel duurder he, vergeet dat niet!malinois schreef:daarom zoek je ook een goede fokker op maar ja, dan heb je hem niet voor sinterklaas in huis nee... da's waarsjef schreef:Nee, eigenlijk is van een onbekende particulier of een (brood)fokker veel beter.

Je weet echt helemaal niks van teven in schuren die elke loopsheid gedekt worden, nooit buiten komen? Pups die met 4 weken bij moeders worden weggehaald en verscheept?sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.

Heb je enig idee in wat voor luxe die broodfokkers leven en hoe slecht de teven het hebben???sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.

Mijn Max komt ook van een broodfokker:Lako uit Huissen.sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.

sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.
Misschien wist ze het niet, ik mag iig hopen dat ze hierna er nooit meer heen gaat..En alle mensen die ze kent (want ze kent heel veel mensen die hier een pup vandaan heeft volgens haar) dat in vervolg zal afradenMuk schreef:sjef schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie bij de da komen, wij gelukkig alleen maar voor de jaarlijkse prik. Ook de hond uit Medemblik is in al die 5 jaar nooit ziek geweest. En sorry hoor maar alle fokkers fokken om er aan te verdienen, het zijn echt geen filantropen. Als ze het niet voor geld deden zouden ze niet meerder keren per jaar puppen hebben. Die hebben ze namelijk wel ook die keurige betrouwbare fokkers.![]()
Jij bent echt naïef of je wilt het niet weten. Want als je ook maar iets hart voor dieren had, dan had je nooit bij Faunaland je hond gehaald. Maar ja, het was natuurlijk een stuk goedkoper dan een goede fokker.
Het zegt wel genoeg dat die man en zijn broodfokzaak al heel veel in de media negatief besproken is, terwijl een goede fokker dat niet zal overkomen.
Heb je eigenlijk wel eens een documantaire gezien over hoe de moederhonden erbij "gehuisvest" zijn en hoe snel de pups weggehaald worden? Dat help jij mee instandhouden. Kun je trots op zijn...... *not*