Fellow keek wel op bij de knallen die hij hoorde de afgelopen tijd en keek naar mij hoe ik reageerde, maar ik zei niks en liep door.
Maar net was Fellow los in het park en toen ging er eerst een vuurpijl in de lucht, dat geluid vind hij al erg, maar daarna een paar flinke harde knallen, Fellow werd er bang van en vloog weg. Gelukkig kwam hij mijn kant op en ik hield hem tegen en pakte hem op. Ik was al blij dat hij mijn kant op kwam en pech dan dat ik zijn angst bevestigde, maar ik vond het even belangrijker dat hij wist dat hij bij mij terecht kon op dat moment.
Normaal bevestig ik niet zijn angst, maar dit vond ik even anders met die vreselijke harde knallen. Vorig jaar was hij ook bang en dan gaan ze op oud jaarsdag voor onze deur carbid schieten

en mensen van 4 deuren verder op hebben een heel groot parket vuurwerk gekocht, nog meer dan vorig jaar dus Fellow zal het wel weer zwaar krijgen. Het nadeel voor ons is dat hij dan gaat blaffen.
Zelf heb ik nooit wat gehad met carbid schieten en knalvuurwerk, dus van mij hoeft het niet.
Fellow is vorig jaar (was hij 9 mnd) geschrokken toen hij achter het huis was en ze wat tussen de woningen gooide wat harde knalde en tussen de woningen nog harder hoort.