Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uitlaten op oudjaar
Moderator: moderatorteam
-
Neeltje
Laatste plas voordat we gaan slapen van Tirsa is altijd gewoon in de tuin, en dat zal op oudejaarsavond net zo laat zijn als anders. We gaan op gewone tijd naar bed en ik, ja ik word wakker geknald om 12 uur en Tirsa, die slaapt gewoon door. Die kan zich daar niet druk om maken. Ik val weer in slaap als het buiten weer rustig wordt.
-
Brigitte
- Zeer actief
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gelukkig ben ik met ouwejaar vrij. Ik wil met Cena gewoon haar normale patroon volgen; dat wil zeggen: 's morgens om 9 uur een kwartier. dan om 13 uur naar het park of bos, anderhalf uur ongeveer. Om 17 a 18 uur een ronde door de wijk van 20 minuutjes. Rond 22 uur, soms wat later, doen we dan de laatste ronde. Die moet ik even aanzien, want als het hier een drama is met vuurwerk, dan ga ik dat Cena niet aandoen.
Ze wil wel op de plaats plassen, dus dat zou een optie zijn. We laten we haar voor we naar bed gaan (ergens tussen 2 en 5?) ook nog even plassen in de wijk, zodat we 's morgens kunnen uitslapen.
Ze wil wel op de plaats plassen, dus dat zou een optie zijn. We laten we haar voor we naar bed gaan (ergens tussen 2 en 5?) ook nog even plassen in de wijk, zodat we 's morgens kunnen uitslapen.
RIP Cena
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
's morgens om een uurtje of 8 een langer rondje dan normaal van ongeveer een uur denk ik. Lekker langs de maas waar geen vuurwerk is. Mika is er bang van De saarloosjes valt wel mee.
Dan rond de middag een klein rondje op een rustige plaats. (denk bij mijn schoonouders, die hebben een belachelijk grote tuin met er tegenover een landbouwveld.
Dan rond een uur of 5 nog een keer een grotere ronde van ongeveer een uur. En om 11 uur 's avonds even achter in de tuin.
Wij blijven thuis tot het ergste vuurwerk weg is en dat is meestal rond half 1 gestopt. Dan nog even rustig de honden in de kennel en dan is het 1 uur voor we weg zijn. Dan is het vuurwerk over en hebben de honden rust.
Dan rond de middag een klein rondje op een rustige plaats. (denk bij mijn schoonouders, die hebben een belachelijk grote tuin met er tegenover een landbouwveld.
Dan rond een uur of 5 nog een keer een grotere ronde van ongeveer een uur. En om 11 uur 's avonds even achter in de tuin.
Wij blijven thuis tot het ergste vuurwerk weg is en dat is meestal rond half 1 gestopt. Dan nog even rustig de honden in de kennel en dan is het 1 uur voor we weg zijn. Dan is het vuurwerk over en hebben de honden rust.
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
-
Sylvia 1980
- Actief
- Contacteer:
Overdag gewoon hetzelfde als altijd. Ik ben vrij. San moet gewoon werken. Die laat ze rond half 8 ongeveer 15 minuutjes uit.
Rond 10,30 laat ik ze omstebeurt een half uurtje uit, dan rond 14 uur een lange wandeling in het bos of de duinen. zal ongeveer anderhalf tot 2 uur worden. Dan kijken of het om 2200 uur te doen is anders wachten we tot 1 uur ofzo.
Ik kijk het maar op die dag, afgelopen jaar is Fa gewoon alle wandelingen meegegaan. Yaro en Luca wilde echt niet. Die heb ik uiteindelijk bij mijn ouders in de tuin laten plassen. Die wonen hierachter, zij hebben gras en ze willen echt niet op stenen plassen.
We zien wel.
Yaro is bang, heb dit jaar voor het eerst de vuurwerkkit en die lijkt goed te helpen.
Rond 10,30 laat ik ze omstebeurt een half uurtje uit, dan rond 14 uur een lange wandeling in het bos of de duinen. zal ongeveer anderhalf tot 2 uur worden. Dan kijken of het om 2200 uur te doen is anders wachten we tot 1 uur ofzo.
Ik kijk het maar op die dag, afgelopen jaar is Fa gewoon alle wandelingen meegegaan. Yaro en Luca wilde echt niet. Die heb ik uiteindelijk bij mijn ouders in de tuin laten plassen. Die wonen hierachter, zij hebben gras en ze willen echt niet op stenen plassen.
We zien wel.
Yaro is bang, heb dit jaar voor het eerst de vuurwerkkit en die lijkt goed te helpen.
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi,
Dank voor jullie antwoorden; heel verschillend dus.
Wat ik me afvraag; staan jullie dan midden in de nacht weer op om ze rond 02.00 / 03.00 uur uit te laten? Ik kan me namelijk slecht voorstellen dat je dan "nog" wakker bent?
Er is maar 1 antwoord waar ik me over verbaasde.. ben even kwijt van wie.. honden tussen 17.00 - 19.00 uur uit en daarna dan niet meer tot de volgende ochtend? Is dat niet zowiezo een heel lange tijd om niet uit te gaan? Dus ongeacht de tijd van het jaar?
We gaan het hier idd op grond van jullie antwoorden zo doen dat ze rond 22.00 / 23.00 uitlaten afhankelijk van wanneer het even rustig is. Ze redden het dan tot de volgende ochtend 07.00 uur (doen ze idd normaal ook).
Groetjes,
Suzanne
Wat ik me afvraag; staan jullie dan midden in de nacht weer op om ze rond 02.00 / 03.00 uur uit te laten? Ik kan me namelijk slecht voorstellen dat je dan "nog" wakker bent?
Er is maar 1 antwoord waar ik me over verbaasde.. ben even kwijt van wie.. honden tussen 17.00 - 19.00 uur uit en daarna dan niet meer tot de volgende ochtend? Is dat niet zowiezo een heel lange tijd om niet uit te gaan? Dus ongeacht de tijd van het jaar?
We gaan het hier idd op grond van jullie antwoorden zo doen dat ze rond 22.00 / 23.00 uitlaten afhankelijk van wanneer het even rustig is. Ze redden het dan tot de volgende ochtend 07.00 uur (doen ze idd normaal ook).
Groetjes,
Suzanne
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ehm... 0.00 uur is het pas vuurwerk.... ik weet niet of jij dan een half uur later alweer in bed ligt maar ik ga dan meestal zo rond 2 a 3 uur pas naar bed dus hier plassen ze dan ook nog ff voor het huis bij de boom.Suzanne123 schreef:Hoi,

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Moos
- Zeer actief
Ik moet opblijven tot 12 uur vanwege Saar die bang is. Ik blijf dan wakker tot het knallen vrijwel voorbij is, dat is hier eigenlijk altijd rond 1 uur al, en dan laat ik ze nog even plassen.Suzanne123 schreef:Hoi,
Stel dat het geknal nou blijft duren dan vrees ik dat ik rond 1 uur in slaap zal storten, en dan zal het 's ochtends weer worden. Maar ze redden normaal ook van 22 uur tot 8:30, dus dat zou nu in principe ook moeten kunnen. Alleen door de stress heb ik graag dat ze indien mogelijk rond 1 uur nog even plassen.

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Erger nog: al voordat wij honden hadden lagen wij bij voorkeur om 00.15 al in bedmalinois schreef:ehm... 0.00 uur is het pas vuurwerk.... ik weet niet of jij dan een half uur later alweer in bed ligt maar ik ga dan meestal zo rond 2 a 3 uur pas naar bed dus hier plassen ze dan ook nog ff voor het huis bij de boom.Suzanne123 schreef:Hoi,
Ik ben al voor 12 uur vaak al opgebrand, ook op gewone dagen; opblijven is dan meer noodzakelijk kwaad dan dat dat leuk of gezellig is. Ik zou er niet aan moeten denken om nog tot diep in de nacht door te gaan; nooit gedaan op oudjaar ook, dus voor mij is dat een volkomen wereldvreemd concept vrees ik; ik begrijp werkelijk niet wat daar leuk aan is?
Ik hoop volgend jaar met oud/nieuw op vakantie te zijn ergens in Nederland of Belgie of Duitsland en dan echt, hoop ik in the middle of nowhere te zitten, waar geen vuurwerk wordt afgestoken en gaan we gewoon om 22.30 naar bed. Lijkt me HEERLIJK!
Suzanne
Suzanne
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ah oke duidelijk... al zou ik het willen, denk dat ik dan om 00.00 uur tegen het plafond zit zoveel herrieSuzanne123 schreef:Erger nog: al voordat wij honden hadden lagen wij bij voorkeur om 00.15 al in bedmalinois schreef:ehm... 0.00 uur is het pas vuurwerk.... ik weet niet of jij dan een half uur later alweer in bed ligt maar ik ga dan meestal zo rond 2 a 3 uur pas naar bed dus hier plassen ze dan ook nog ff voor het huis bij de boom.Suzanne123 schreef:Hoi,
Dat is op zich niet veranderd, dat we die voorkeur hebben
maar met honden moet je dat anders indelen; en dat doen we dan ook probleemloos hoor, laat dat duidelijk zijn!
Ik ben al voor 12 uur vaak al opgebrand, ook op gewone dagen; opblijven is dan meer noodzakelijk kwaad dan dat dat leuk of gezellig is. Ik zou er niet aan moeten denken om nog tot diep in de nacht door te gaan; nooit gedaan op oudjaar ook, dus voor mij is dat een volkomen wereldvreemd concept vrees ik; ik begrijp werkelijk niet wat daar leuk aan is?
Ik hoop volgend jaar met oud/nieuw op vakantie te zijn ergens in Nederland of Belgie of Duitsland en dan echt, hoop ik in the middle of nowhere te zitten, waar geen vuurwerk wordt afgestoken en gaan we gewoon om 22.30 naar bed. Lijkt me HEERLIJK!
Suzanne
Suzanne

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Hier is het meestal pas tegen enen een beetje rustig aan het worden,dus dan laat ik de honden even plassen.Suzanne123 schreef:Hoi,
Groetjes,
Suzanne
Door angst en stress doen ze hier eerder helemaal niks dus heeft het geen zin om eerder te gaan en voor mijn eigen gemoedsrust laat ik ze dan liever nog even uit.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Tja, hier is het om half 1 redelijk rusitg. Maar dan nog even de honden in de kennel doen, even omkleden enzo. En dan gaan wij nog op stap. We liggen dan ook vaak niet voor een uurtje of 6 in bed
Ik sta dan rond 9 uur op. Laat de hondjes uit en ga daarna met honden op de bank liggen tot en uur of 12.
Ik sta dan rond 9 uur op. Laat de hondjes uit en ga daarna met honden op de bank liggen tot en uur of 12.
-
mickey
- Zeer actief
Mickey was voorheen nooit bang en trok zich nergens wat van aan, maar dit jaar ... :N:
Vooral s'avonds loopt hij met zijn staart over de grond, die normaal zo hoog staat dat het topje zijn rug raakt, en na 2 plassen keert hij om en wil alleen nog maar huiswaarts.
Dus dit jaar doe ik het anders, ik ga rond 3 uur s'middags met de auto zo ver mogelijk de polder in om daar een lange wandeling te gaan doen.
s'Avonds rond 10 uur nog een klein rondje voor het huis en dan rond 2 uur nog zo'n rondje als het weer stil is.
Vooral s'avonds loopt hij met zijn staart over de grond, die normaal zo hoog staat dat het topje zijn rug raakt, en na 2 plassen keert hij om en wil alleen nog maar huiswaarts.
Dus dit jaar doe ik het anders, ik ga rond 3 uur s'middags met de auto zo ver mogelijk de polder in om daar een lange wandeling te gaan doen.
s'Avonds rond 10 uur nog een klein rondje voor het huis en dan rond 2 uur nog zo'n rondje als het weer stil is.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Maar, wat DOE je dan in die tijd? Ik bedoel: ben je dan niet hondsmoe, wat is er überhaupt te doen in die tijd? "op stap" ... zeg je... maar er is toch geen cafe of restaurant open?flamme schreef:Tja, hier is het om half 1 redelijk rusitg. Maar dan nog even de honden in de kennel doen, even omkleden enzo. En dan gaan wij nog op stap. We liggen dan ook vaak niet voor een uurtje of 6 in bed![]()
Gewoon nieuwsgierig....
Suzanne
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Uitgaan, discotheek of kroegenSuzanne123 schreef:Maar, wat DOE je dan in die tijd? Ik bedoel: ben je dan niet hondsmoe, wat is er überhaupt te doen in die tijd? "op stap" ... zeg je... maar er is toch geen cafe of restaurant open?flamme schreef:Tja, hier is het om half 1 redelijk rusitg. Maar dan nog even de honden in de kennel doen, even omkleden enzo. En dan gaan wij nog op stap. We liggen dan ook vaak niet voor een uurtje of 6 in bed![]()
Gewoon nieuwsgierig....
Suzanne
Heh wat gek dat je dat niet weet..

-
anica
- Actief
tosca is er niet met oud en nieuw, die breng ik al om 8uur naar mijn schoonzus hun wonen midden in de bossen en je hoort daar niets.
max kijkt nergens op, we laten de hem wel samen uit, ik heb geen zin dat de buurman net vuurwerk neer gooit als ik net met max de hoek om loop en ik ga om 23.00 naar een bedrijven trein.
we blijven tot een uurtje of 1 thuis en gaan dan even naar mijn werk een borrel doen en weer naar huis.
het is de eerste keer oud&nieuw voor max en ik verwacht totaal geen probleem met hem, ja misschien een btje omdat zijn meisje ook voor de nacht weg is. denk dat hij tussen ons in wil liggen
max kijkt nergens op, we laten de hem wel samen uit, ik heb geen zin dat de buurman net vuurwerk neer gooit als ik net met max de hoek om loop en ik ga om 23.00 naar een bedrijven trein.
we blijven tot een uurtje of 1 thuis en gaan dan even naar mijn werk een borrel doen en weer naar huis.
het is de eerste keer oud&nieuw voor max en ik verwacht totaal geen probleem met hem, ja misschien een btje omdat zijn meisje ook voor de nacht weg is. denk dat hij tussen ons in wil liggen
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Met oud op nieuw kan je stappen tot een uur of 6 a 7 smorgens hoor....Suzanne123 schreef:Maar, wat DOE je dan in die tijd? Ik bedoel: ben je dan niet hondsmoe, wat is er überhaupt te doen in die tijd? "op stap" ... zeg je... maar er is toch geen cafe of restaurant open?flamme schreef:Tja, hier is het om half 1 redelijk rusitg. Maar dan nog even de honden in de kennel doen, even omkleden enzo. En dan gaan wij nog op stap. We liggen dan ook vaak niet voor een uurtje of 6 in bed![]()
Gewoon nieuwsgierig....
Suzanne
- Moos
- Zeer actief
Hahaha, Suzanne, je bent soms wel een beetje wereldvreemd hoorSuzanne123 schreef:Maar, wat DOE je dan in die tijd? Ik bedoel: ben je dan niet hondsmoe, wat is er überhaupt te doen in die tijd? "op stap" ... zeg je... maar er is toch geen cafe of restaurant open?flamme schreef:Tja, hier is het om half 1 redelijk rusitg. Maar dan nog even de honden in de kennel doen, even omkleden enzo. En dan gaan wij nog op stap. We liggen dan ook vaak niet voor een uurtje of 6 in bed![]()
Gewoon nieuwsgierig....
Suzanne
Ik stap ook nooit en lig het liefste er ook al om 22:30 in, alleen dat kan niet vanwege Saar. Maar met oud en nieuw stappen lijkt me reuze normaal hoor

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Ik gok erop dat ze in het gunstigste geval om 9u een plasje doet... dan hele misschien om 13u nog... maar dan is het klaar..
de rest van de avond ligt ze te bibberen onder het bed.
Wat ik me wel afvraag...
De volgende dag.. gaan de angsthazen onder de honden hier dan zonder angst weer gewoon naar buiten?
Wat ik me wel afvraag...
De volgende dag.. gaan de angsthazen onder de honden hier dan zonder angst weer gewoon naar buiten?
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Dat was ikSuzanne123 schreef:(..)Er is maar 1 antwoord waar ik me over verbaasde.. ben even kwijt van wie.. honden tussen 17.00 - 19.00 uur uit en daarna dan niet meer tot de volgende ochtend? Is dat niet zowiezo een heel lange tijd om niet uit te gaan? Dus ongeacht de tijd van het jaar?
(..)
Groetjes,
Suzanne
Hier hebben ze het hele jaar door hun laatste wandeling tussen 17:00 en 19:00 (in de zomer wordt het wel vaker wat later). Daarna mogen ze zo vaak de tuin in als ze willen en voordat mijn moeder naar bed gaat laat ze ze 'verplicht' even de tuin in om te plassen, maar dan staan ze zo snel weer voor de achterdeur dat je je afvraagt of ze in die tijd wel hebben kunnen plassen
Ze houden het gemakkelijk vol tot de volgende ochtend. Dan gaan ze om half 8 uit en in het weekend hebben ze hun eerste wandeling rond 10 uur
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hahaha, Suzanne, je bent soms wel een beetje wereldvreemd hoorMoos schreef: Maar, wat DOE je dan in die tijd? Ik bedoel: ben je dan niet hondsmoe, wat is er überhaupt te doen in die tijd? "op stap" ... zeg je... maar er is toch geen cafe of restaurant open?
Gewoon nieuwsgierig....
Suzanne
Ik stap ook nooit en lig het liefste er ook al om 22:30 in, alleen dat kan niet vanwege Saar. Maar met oud en nieuw stappen lijkt me reuze normaal hoor
Nou, dan maar wereldvreemd!
Uitgaan is iets wat ik nooit gedaan heb, niet wil doen en ook nooit zal gaan doen waarschijnlijk; dat zegt me echt helemaal niets en ik ging er serieus van uit dat alles dicht zou zijn met de jaarwisseling.
Voor mij is dan van huis uit iets wat je op de avond viert, en zo'n beetje na het nieuwjaarwensen aan de aanwezigen en het evt bellen van wat mensen ophoudt... dan gewoon naar bed!
Dus nee, voor mij is het "uitgaan" of "feesten" naderhand idd volkomen vreemd.
Suzanne
- Moos
- Zeer actief
Het was vertederend grappig bedoeldSuzanne123 schreef:
Uitgaan is iets wat ik nooit gedaan heb, niet wil doen en ook nooit zal gaan doen waarschijnlijk; dat zegt me echt helemaal niets en ik ging er serieus van uit dat alles dicht zou zijn met de jaarwisseling.
Voor mij is dan van huis uit iets wat je op de avond viert, en zo'n beetje na het nieuwjaarwensen aan de aanwezigen en het evt bellen van wat mensen ophoudt... dan gewoon naar bed!
Suzanne
Dat jij iets op een andere manier doet betekent niet dat de hele wereld verder gek is zeg maar

-
doggy
Ik zie wel hoe het gaat,...
Beike moet toch zijn behoeftes kwijt.
Vorig jaar, liet Beike uit angst zijn ontlasting lopen en na de tijd, rond 02.00 uur, zijn we een klein blokje om geweest en toen viel het wel mee.
( Beike is bang voor vuurwerk, omdat toen Beike nog een pup was, er jeugd was, die een rotje onder zijn poten gooide).
Ik denk dat ik hem rond 20.00 uur uitlaat en later opde nacht weer.
Het hangt ervan af, hoe het geknal hier is.
Beike moet toch zijn behoeftes kwijt.
Vorig jaar, liet Beike uit angst zijn ontlasting lopen en na de tijd, rond 02.00 uur, zijn we een klein blokje om geweest en toen viel het wel mee.
( Beike is bang voor vuurwerk, omdat toen Beike nog een pup was, er jeugd was, die een rotje onder zijn poten gooide).
Ik denk dat ik hem rond 20.00 uur uitlaat en later opde nacht weer.
Het hangt ervan af, hoe het geknal hier is.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Nee, hier niet. Merlijn is vorig jaar best bang/ van slag geweest en hij ging ook de dag erop niet graag naar buiten; we moesten m "dwingen".Princess schreef:Ik gok erop dat ze in het gunstigste geval om 9u een plasje doet... dan hele misschien om 13u nog... maar dan is het klaar..
Wat ik me wel afvraag...
Eenmaal buiten ging het wel, maar "naar buiten gaan"... dat wilde hij niet.
Suzanne
- Moos
- Zeer actief
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ah, oh!veertje schreef:Dat was ikSuzanne123 schreef:(..)Er is maar 1 antwoord waar ik me over verbaasde.. ben even kwijt van wie.. honden tussen 17.00 - 19.00 uur uit en daarna dan niet meer tot de volgende ochtend? Is dat niet zowiezo een heel lange tijd om niet uit te gaan? Dus ongeacht de tijd van het jaar?
(..)
Groetjes,
Suzanne
Hier hebben ze het hele jaar door hun laatste wandeling tussen 17:00 en 19:00 (in de zomer wordt het wel vaker wat later). Daarna mogen ze zo vaak de tuin in als ze willen en voordat mijn moeder naar bed gaat laat ze ze 'verplicht' even de tuin in om te plassen, maar dan staan ze zo snel weer voor de achterdeur dat je je afvraagt of ze in die tijd wel hebben kunnen plassen![]()
Ze houden het gemakkelijk vol tot de volgende ochtend. Dan gaan ze om half 8 uit en in het weekend hebben ze hun eerste wandeling rond 10 uur
Ik had even het idee dat ze tussen zeg 18.00 en "ca 08.00" niet meer gingen plassen en dat vond ik eh.... wat lang
Maar, ik heb dan ook een onderscheid in mijn hoofd tussen "uitlaten" (niet alleen bedoeld voor de behoeftes, maar ook voor de beweging) en "even piesen in de tuin en weer naar binnen" (wat ik dus niet zie als "uitlaten")
Ik denk overigens dat beide heren het hier ook wel "zo lang" zouden uithouden, mits ze eraan gewend zijn. Maar, dat zijn ze niet
Dank voor de uitleg!
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
GrinnnMoos schreef:Het was vertederend grappig bedoeldSuzanne123 schreef:
Suzanne![]()
![]()
Dat jij iets op een andere manier doet betekent niet dat de hele wereld verder gek is zeg maar
sorry, ik had een smiley moeten zetten achter die eerste zin.
Toch heb ik liever dat de wereld gek is dan ik, maar dás weer wat anders
Voor mij blijven er idd dingen volslagen wereldvreemd die dan vast door "die ander" weer naar mij worden gezien als wereldvreemd.
Groetjes,
Suzanne
-
doggy
Hier idem, maar als er buiten één knal klinkt die te dichtbij is, dan is het mis.Moos schreef:Ja, hier wel, want Saar is voornamelijk binnen erg bangPrincess schreef: Wat ik me wel afvraag...
Gelukkig word het geknal vanzelf minder.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15