ik heb ze meteen even vastgelegd voordat het stalkers gaan worden.

[IMG][/quote]
Moderator: moderatorteam

zolang ze zo staan is er toch niks aan de hand, zie het probleem niet. mijn hond kent zijn buurhonden en zijn dikke maatjescrutz schreef:zou het toch niet zo geslaagd vinden, inelkgeval mijn eigen honden (die ook wel los lopen in de tuin) zullen niet gecharmeerd zijn van zulke buren (en ik zou het vna die van mij ook nooit toestaan...
natuurlijk, nu is het leuk en gaat het goed,whoopy schreef:zolang ze zo staan is er toch niks aan de hand, zie het probleem niet. mijn hond kent zijn buurhonden en zijn dikke maatjescrutz schreef:zou het toch niet zo geslaagd vinden, inelkgeval mijn eigen honden (die ook wel los lopen in de tuin) zullen niet gecharmeerd zijn van zulke buren (en ik zou het vna die van mij ook nooit toestaan...![]()
het zijn gewoon vrouwelijke fansdat krijg je als je zo'n mooie bull hebt
![]()
als je van je honden weet dat ze het niet accepteren dan laat je dit niet toe uiteraard, heel simpel.
crutz schreef:natuurlijk, nu is het leuk en gaat het goed,whoopy schreef:zolang ze zo staan is er toch niks aan de hand, zie het probleem niet. mijn hond kent zijn buurhonden en zijn dikke maatjescrutz schreef:zou het toch niet zo geslaagd vinden, inelkgeval mijn eigen honden (die ook wel los lopen in de tuin) zullen niet gecharmeerd zijn van zulke buren (en ik zou het vna die van mij ook nooit toestaan...![]()
![]()
als je van je honden weet dat ze het niet accepteren dan laat je dit niet toe uiteraard, heel simpel.
maar als jij verhuisd en er nieuwe buren komen of zij gaan ergens naar toe en de buurhonden daar zijn er niet van gecharmeerd (die van mij accepteren dit echt niet) dan heeft jouw buurhondje dus een probleem...terwijl die alleen maar gedrag laat zien wat tijden heeft gemogen...

preciesssss en ALS is een vies woord zeg ik altijdShima schreef:Hahaaha, geweldig!![]()
crutz schreef:natuurlijk, nu is het leuk en gaat het goed,whoopy schreef:zolang ze zo staan is er toch niks aan de hand, zie het probleem niet. mijn hond kent zijn buurhonden en zijn dikke maatjescrutz schreef:zou het toch niet zo geslaagd vinden, inelkgeval mijn eigen honden (die ook wel los lopen in de tuin) zullen niet gecharmeerd zijn van zulke buren (en ik zou het vna die van mij ook nooit toestaan...![]()
![]()
maar als jij verhuisd en er nieuwe buren komen of zij gaan ergens naar toe en de buurhonden daar zijn er niet van gecharmeerd (die van mij accepteren dit echt niet) dan heeft jouw buurhondje dus een probleem...terwijl die alleen maar gedrag laat zien wat tijden heeft gemogen...
Dan zullen ze gewoon het tuinset een eindje verschuiven en het probleem is weer opgelost!!