Vrijdag toen we bij de fokker kwamen, mochten de pups voor het eerst naar buiten. Voor ons dus een mooie gelegenheid om te zien hoe de pups reageerden op iets nieuws. Ze vonden het allemaal erg spannend, maar na nog geen minuut liepen ze bijna allevier vrolijk rond te huppelen. Tot nu toe zijn de pups van weinig dingen onder de indruk.
Dit weekend hebben mijn vriend en ik overlegd welk pupje we wilden kiezen. Ik was 1,5 week geleden al gevallen op de zwart-witte pup, maar mijn vriend had ze met 2 weken voor het laatst gezien. Beiden vonden we de sable ook erg leuk, maar de zwart-witte voldoet eigenlijk qua karakter helemaal aan onze "eisen". We willen graag een zelfstandig pupje, die niet snel bang is, en niet naar iedereen toe gaat. Natuurlijk kun je daar met ruim 5 weken nog niet alles over zeggen, maar het zwart-witte pupje is gewoon stierlijk ondeugend en er zit een echte kop op, precies wat we willen
Hier een paar foto's:

Hier had hij even geduld om rustig op schoot te liggen. Niet te lang, want dan moet hij weer kattekwaad uithalen