Agenten waren er bij wanneer het ongeluk gebeurde, de klap moet enorm geweest zijn, stukken van de bumper e.d. vlogen over de weg heen, de bestuurder is doorgereden en heeft zich ook niet daarna gemeld, en dat terwijl er helemaal geen sprake was van 'schuld' - ik zou het diegene echt niet verwijten dat ze Shita had aangereden, zo plotseling en met zo'n snelheid, dan valt er niet uit te wijken door het gevaar van eigen leven en die van anderen. Maar waarom is hij of zij doorgereden?
Was de auto misschien gestolen, lagen er illegale spullen in of had de bestuurder misschien gedacht dat hij een politiehond had aangereden door de politieauto die er stond? Ik weet het niet, het maakt eigenlijk ook geen verschil, maar ik vind het zo ontzettend onbeschoft om door te rijden. Het deed me ook denken aan een nieuwsbericht nog niet zo lang geleden dat een dronken Duitse man op de snelweg beland was en daar dood is gereden door een Nederlandse bestuurder. Rij je dan ook door?
Mijn meisje is er niet meer en er valt niets meer aan te veranderen, ik heb haar verloren en ze zal alleen nog in herinnering bij mij zijn, wat langzamerhand door begint te dringen.. Mijn Shita'tje, je was pas 5 jaar oud, gezond en lief voor mij en bekenden, had nog een heel leven voor je en dat is in 1 klap veranderd. Ik vraag me af of de tranen ooit stoppen, het doet me zo ontzettend veel verdriet, het was nog niet jouw tijd...
Het doet me nog veel meer pijn dat je die laatste uren in erge angst moet zijn geweest en dat ik niet bij je heb kunnen zijn, omdat we je niet konden vinden in het donker en je achteraf gezien ook al heel ver van huis was. Nu is het te laat...
Ik mis je meis.
Dag vriendinnetje...

TARAK