Bal?

Jij gaat rennen he

Hoi

Kom dan

Jij bent een reu

Saampjes

Zou die Fries nou echt niet doorhebben dat die bal mij niks interesseert

Mijn

Moderator: moderatorteam

Ik zal duimen dat het goed blijft gaan zonder medicatie.Maartje schreef:Afgelopen week heeft ze voor de laatste keer prednoral gehad. Haar keel is en blijft waarschijnlijk wel een zwakke plek.marye schreef:Hoe is het nu met Tess, is ze helemaal over de ziekte?Maartje schreef:Tess is vrij lang ziek geweest en heeft het erg snel erg koud.

Hoi Maartje,Maartje schreef:Afgelopen week heeft ze voor de laatste keer prednoral gehad. Haar keel is en blijft waarschijnlijk wel een zwakke plek.marye schreef:Hoe is het nu met Tess, is ze helemaal over de ziekte?Maartje schreef:Tess is vrij lang ziek geweest en heeft het erg snel erg koud.
Maartje schreef:Zoek stok! schreef:Schattig he. Als Maartje tegen Tess praat, gaat Tess steeds met haar hoofd scheef en wisselt van kant. Ik vond het zo aandoenlijk.Rosa schreef:dat leuke meissie met dat scheve koppie
Hebben jullie het over mij?
Ja over jouMaartje schreef:Zoek stok! schreef:Schattig he. Als Maartje tegen Tess praat, gaat Tess steeds met haar hoofd scheef en wisselt van kant. Ik vond het zo aandoenlijk.Rosa schreef:dat leuke meissie met dat scheve koppie
Hebben jullie het over mij?
Dit vroeg ik me eigen ook af...Sanne!! schreef:waarom heeft die ene een muilkorf aan?
Wele hele leuke foto`s
Dat vroegen wij ons ook af. Ze liep in eerste instantie ook helemaal alleen, zonder baas op het strand. Maar ze maakte geen onvriendelijke indruk, niet naar ons en niet naar onze honden. Toen wij weer terug gingen had ze gelukkig haar baasje weer gevonden.monica schreef:Dit vroeg ik me eigen ook af...Sanne!! schreef:waarom heeft die ene een muilkorf aan?
Wele hele leuke foto`s