Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poten af. MIJN bal
Moderator: moderatorteam
- herejede
- Zeer actief
- Leanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Akita
- Aantal honden: 1
-
Fin
- Zeer actief
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Knoeppie
- Zeer actief
Sorry maar ik vind die bek van die hond geen spelletjechristo schreef:Als je heel goed kijkt is het een spelletje geworden dat door beide partijen als zodanig opgevat wordt. Ze verraadt zich tussendoor met een speelbekkie![]()
Is het een ze? Dat teefje van mij maakt er ook zo'n hobby van om haar eten te verdedigen naar haar broers toe.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Moos
- Zeer actief
Ik zie dat ook niet, en ik vraag me eigenlijk sowieso af of een hond zoiets als 'spelletje' kan zien zoals wij spelletje bedoelen.Knoeppie schreef:Sorry maar ik vind die bek van die hond geen spelletjechristo schreef:Als je heel goed kijkt is het een spelletje geworden dat door beide partijen als zodanig opgevat wordt. Ze verraadt zich tussendoor met een speelbekkie![]()
Is het een ze? Dat teefje van mij maakt er ook zo'n hobby van om haar eten te verdedigen naar haar broers toe.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
ach kom, kijk zelf eens goed, daarbij.. dit zijn geen spelletjes, dit is provoceren en nergens goed voor, achterlijk gedoechristo schreef:Als je heel goed kijkt is het een spelletje geworden dat door beide partijen als zodanig opgevat wordt. Ze verraadt zich tussendoor met een speelbekkie![]()
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Dat meen je toch niet?christo schreef:Als je heel goed kijkt is het een spelletje geworden dat door beide partijen als zodanig opgevat wordt. Ze verraadt zich tussendoor met een speelbekkie
Ik zie alleen maar een hond die bij god niet weet wat hij moet. En dat is gedrag wat je zelf kweekt met zulk getreiter.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Fin
- Zeer actief
Baasje heeft de voet al op de bal als het begint, is één, waarmee ik bedoel, ze kiest er zelf voor het spel te beginnen. Op 0.29 zie je heel kort de speeluitdrukking als ze even op adem moet komen. En rond 0.50 zie je heel kort een speelbekkie, niet één keer maar een keer of drie. Op 0.59 ziet ze er heel ontspannen uit.
De rest moet TS maar uitleggen. Maar ik heb er zo een die bewust haar eten bewaart omdat ze het zo leuk vindt om haar eten hapje voor hapje, brokje voor brokje, al snauwend en grauwend op te eten voor het oog van haar twee broers
De rest moet TS maar uitleggen. Maar ik heb er zo een die bewust haar eten bewaart omdat ze het zo leuk vindt om haar eten hapje voor hapje, brokje voor brokje, al snauwend en grauwend op te eten voor het oog van haar twee broers
Laatst gewijzigd door Fin op 20 dec 2008 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Moos
- Zeer actief
Ik geloof er gewoon niks van dat een hond van dit soort dingen, zeker tussen hond/mens, een spelletje kan maken.
Zou 1 van de honden hier zijn eten hapje voor hapje grommend gaan lopen verdedigen zou ik dat ook voorkomen trouwens; vind ik geen gedrag wat ze zichzelf meer en meer aan hoeven te leren.
Zou 1 van de honden hier zijn eten hapje voor hapje grommend gaan lopen verdedigen zou ik dat ook voorkomen trouwens; vind ik geen gedrag wat ze zichzelf meer en meer aan hoeven te leren.

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
de hond kijkt af en toe opgelucht, omdat ze blij is dat de baas ophoudt met die onzin..christo schreef:Baasje heeft de voet al op de bal als het begint, is één, waarmee ik bedoel, ze kiest er zelf voor het spel te beginnen. Op 0.29 zie je heel kort de speeluitdrukking als ze even op adem moet komen. En rond 0.50 zie je heel kort een speelbekkie, niet één keer maar een keer of drie. Op 0.59 ziet ze er heel ontspannen uit.
De rest moet TS maar uitleggen. Maar ik heb er zo een die bewust haar eten bewaart omdat ze het zo leuk vindt om haar eten hapje voor hapje, brokje voor brokje, al snauwend en grauwend op te eten
-
Fin
- Zeer actief
- herejede
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Fin
- Zeer actief
Ik denk dat je er anders over gaat denken op het moment dat jouw hond bovenop een pakje rijst gaat liggen om die fijn te 'bewaken'.Moos schreef:Ik geloof er gewoon niks van dat een hond van dit soort dingen, zeker tussen hond/mens, een spelletje kan maken.
- herejede
- Zeer actief
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Moos
- Zeer actief
Jaja, wat een gezeik he?herejede schreef:Ik zou niet weten wie die man is, zag het filmpje ergens anders
en ja ik zie het als spel, de hond en die vent ook
jeeezus wat een dramaqueens hier weer
Bah. En dan later zelf komen zeiken als er 'weer' een incident is met bijvoorbeeld een Rottweiler; de media zet ze in zo'n kwaad daglicht
Nee, moet je vooral dit soort dingen geinig vinden en er filmpjes van op internet gooien.

- Knoeppie
- Zeer actief
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Boomer is helemaal gek op samen met ons voetballen, klemt ook wel ns zn voorpoten om de bal. Zodra wij hem dan echter niet pakken, komt hij m brengen om te spelen. Als we hem wel willen pakken, laat hij dit ook gewoon toe. Heel anders dan op dit filmpje.. Boomer heeft er echt lol in, deze hond duidelijk niet, als ik vergelijk met Boomer.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ach , je plaatst dit niet voor niks, je wist al wat voor reacties er zouden komen, jij vind dat schijnbaar erg leuk, je doet het er om, mooier zou zijn, als iedereen zulke dingen van jou zou negeren, maar ja....herejede schreef:ben helemaal opgelucht nuyamie schreef:van jou niks anders verwacht hoor, dat jij dit eniiiiig vindherejede schreef:Ik zou niet weten wie die man is, zag het filmpje ergens anders
- herejede
- Zeer actief
en daar sla je de plank finaal mis, die van mij doen dat niet nee, maar er zijn rotties die zo reageren en dan is dat nog niet eens vals bedoeld,yamie schreef:ach , je plaatst dit niet voor niks, je wist al wat voor reacties er zouden komen, jij vind dat schijnbaar erg leuk, je doet het er om, mooier zou zijn, als iedereen zulke dingen van jou zou negeren, maar ja....herejede schreef:ben helemaal opgelucht nuyamie schreef:van jou niks anders verwacht hoor, dat jij dit eniiiiig vindherejede schreef:Ik zou niet weten wie die man is, zag het filmpje ergens anders
heb nl dit ook op een ander forum neergezet, en daar waren de reacties, van heel herkenbaar tot is dat niet gevaarlijk,
het valt me gewoon op dat veel van jullie alles zo zwaar opvatten
- herejede
- Zeer actief
-
estelle
Maar geloof jij dan dat een hond op deze manier zoals getoond in het filmpje kan 'spelen'? Ik geloof er niks van.herejede schreef:en daar sla je de plank finaal mis, die van mij doen dat niet nee, maar er zijn rotties die zo reageren en dan is dat nog niet eens vals bedoeld,yamie schreef:ach , je plaatst dit niet voor niks, je wist al wat voor reacties er zouden komen, jij vind dat schijnbaar erg leuk, je doet het er om, mooier zou zijn, als iedereen zulke dingen van jou zou negeren, maar ja....herejede schreef:ben helemaal opgelucht nuyamie schreef: van jou niks anders verwacht hoor, dat jij dit eniiiiig vind
heb nl dit ook op een ander forum neergezet, en daar waren de reacties, van heel herkenbaar tot is dat niet gevaarlijk,
het valt me gewoon op dat veel van jullie alles zo zwaar opvatten
Maar wat maakt het uit, straks bijt het hondje en dan mag het spuitje erin.
- Moos
- Zeer actief
- herejede
- Zeer actief
ja dat denk ik wel ja, rotties praten al heel erg,Moos schreef:Rottweilers wel, die hebben een geheel andere hondentaal.estelle schreef:
Maar geloof jij dan dat een hond op deze manier zoals getoond in het filmpje kan 'spelen'? Ik geloof er niks van.
en niet alleen de rotties hoor, zijn ook andere rassen die dat doen
- Moos
- Zeer actief
Dat was sarcastisch bedoeld.herejede schreef:ja dat denk ik wel ja, rotties praten al heel erg,Moos schreef:Rottweilers wel, die hebben een geheel andere hondentaal.estelle schreef:
Maar geloof jij dan dat een hond op deze manier zoals getoond in het filmpje kan 'spelen'? Ik geloof er niks van.

- herejede
- Zeer actief
Echt?? moet je nog veel oefenenMoos schreef:Dat was sarcastisch bedoeld.herejede schreef:ja dat denk ik wel ja, rotties praten al heel erg,Moos schreef:Rottweilers wel, die hebben een geheel andere hondentaal.estelle schreef: