Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sportief figuurtje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Die heeft een goed kosthuis, zullen we maar zeggen :smile:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

maar dat lijf kan toch nooit worden zoals miss topsi? is het wel 100% whippet?
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Nanna schreef:
massam schreef:maar dat lijf kan toch nooit worden zoals miss topsi? is het wel 100% whippet?
Ja, hij is een Whippet met een stamboom, gefokt door een keurmeester van Whippets ;-)
Nou moet ik zeggen dat wat zwaarder gebouwde Whippets wel in die lijn voorkomen. Maar deze krijgt daarbij ook nog eens duidelijk wat teveel aan eten naar binnen ;-)
nou doe mij maar miss lekker kontje! :ok:
Afbeelding
ingrid2112
Zeer actief

Ongelezen bericht door ingrid2112 »

Nanna schreef:
Marjoleine schreef:Die heeft een goed kosthuis, zullen we maar zeggen :smile:
Inderdaad ;-) Het is een lieverd hoor, ik ken hem wel. Vind hem alleen niet echt een typische Whippet; er zit NUL jacht in. Hij is alleen in konijnen geinteresseerd als ze hem als gebraden boutje de mond invliegen :smile:
:smile: gebraden boutje :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
miko
Zeer actief

Ongelezen bericht door miko »

Marjoleine schreef:Die heeft een goed kosthuis, zullen we maar zeggen :smile:
dat vindt ik dus van niet, hij heeft een SLECHT kosthuis.
Door een hond zo vet te laten worden hak je mogelijk een paar jaar van zijn leven af, dat de gedachte erachter "lekker verwennen" goed bedoeld is is iets anders, maar het getuigt absoluut niet van een goede verzorging.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat een verschil :N:
Topsi is een mooie dame :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Oh vreselijk die andere :N: Ziet die eigenaar het zelf wel of vindt hij/zij ook nog dat jouw Topsi te mager is ?

Topsi is mooi :ok:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Hey - wacht 'ns even. Als meneertje daar zijn kroonjuwelen kwijt is, dan is het niet zo vreemd dat zijn taille dezelfde weg gegaan is :wink:

Christo zag er voor zijn castratie puntgaaf uit. Maar nu, minder testosteron, minder spieren en hoppa, daar ging die taille :N: :jank: :wink:
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

:cheer: topsi is mooi :cheer:

jammer van de andere hond dat die zo is.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

christo schreef:Hey - wacht 'ns even. Als meneertje daar zijn kroonjuwelen kwijt is, dan is het niet zo vreemd dat zijn taille dezelfde weg gegaan is :wink:

Christo zag er voor zijn castratie puntgaaf uit. Maar nu, minder testosteron, minder spieren en hoppa, daar ging die taille :N: :jank: :wink:
Dat is een kwestie van véél minder eten en wellicht wat meer beweging, daar ben ik van overtuigd.
Ons had niemand verteld dat we Knoeppie na haar castratie minder voer moesten gaan geven, na een half jaar woog ze 16.3 terwijl ze nu nog maar 12 kilo weegt :eek:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

Prachtig, die naam ook trouwens... StripPoker's fly me to the moon... :mrgreen:
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Knoeppie schreef:
christo schreef:Hey - wacht 'ns even. Als meneertje daar zijn kroonjuwelen kwijt is, dan is het niet zo vreemd dat zijn taille dezelfde weg gegaan is :wink:

Dat is een kwestie van véél minder eten en wellicht wat meer beweging, daar ben ik van overtuigd.
Ons had niemand verteld dat we Knoeppie na haar castratie minder voer moesten gaan geven, na een half jaar woog ze 16.3 terwijl ze nu nog maar 12 kilo weegt :eek:
Dat de taille wat inzakt na castratie bij voornamelijk reuen denk ik is volgens mij iets wat je niet altijd zo even kan voorkomen door minder eten of meer bewegen denk ik hoor :wink: Een minder strak gespierd figuur kan natuurlijk ook prima zonder dat er een gram teveel vet op zit.
In het geval van deze Whippet is dat 'geen gram teveel vet' alleen niet helemaal van toepassing vrees ik :N: :mrgreen:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Knoeppie schreef:

Ik weet het niet. Rock was na z'n castratie zelfs nog wat afgevallen maar toch zakte z'n mooie hoge buiklijntje :jank:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Topsi ziet er schitterend uit :ok:
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

alm@ schreef:
Knoeppie schreef:

Ik weet het niet. Rock was na z'n castratie zelfs nog wat afgevallen maar toch zakte z'n mooie hoge buiklijntje :jank:
Ja daar heb je ook wel wat, samen met Moos.
Knoeppie's buikje is de ene week ook strakker dan de andere terwijl haar gewicht hetzelfde is.
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

nou geen excuus voor mister fatso dus, wat is die dik zeg. :N: wat zeggen die baasjes ervan dan? ik kan me namelijk niet voorstellen dat je er geen commentaar op gegeven hebt. :mrgreen:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
sirene schreef:Oh vreselijk die andere :N: Ziet die eigenaar het zelf wel of vindt hij/zij ook nog dat jouw Topsi te mager is ?

Nee, ze vinden zelf Topsi ook veel mooier. Hun vorige Whippet was ook een echte jager en prachtig van lijn.
Deze is helaas een luie beer en wordt dik van 75 gram lightvoer, volgens zeggen.
Een intacte reu die er zo uit ziet met zo weinig voer moet toch wel een schildklierprobleem of Cushing oid hebben ? :denken: Kan me niet voorstellen dat hij zomaar zo wordt.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
samantha!
Zeer actief

sirene schreef:
Nanna schreef:
sirene schreef:Oh vreselijk die andere :N: Ziet die eigenaar het zelf wel of vindt hij/zij ook nog dat jouw Topsi te mager is ?

Nee, ze vinden zelf Topsi ook veel mooier. Hun vorige Whippet was ook een echte jager en prachtig van lijn.
Deze is helaas een luie beer en wordt dik van 75 gram lightvoer, volgens zeggen.
Een intacte reu die er zo uit ziet met zo weinig voer moet toch wel een schildklierprobleem of Cushing oid hebben ? :denken: Kan me niet voorstellen dat hij zomaar zo wordt.
Ik weet het niet hoor.
Macho is dan weliswaar een lab maar hij is zeer actief.
Hij krijgt ook maar 225 gram brokken per dag, echt weinig vind ik zelf.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
sirene
Zeer actief
Contacteer:

samantha! schreef:
sirene schreef:
Nanna schreef:

Ik weet het niet hoor.
Maar Macho is niet te dik, actief en een Lab (die worden snel dik).
Een windhond wordt absoluut niet snel te dik. En bij een slome dikke hond denk ik toch echt aan een schildklierprobleem.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Tibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tibby »

Topsi is inderdaad schitterend.

Maar zoals jij het al zegt, vreemd dat de vorige honden nooit dik waren en deze wel. Dan zal er toch wel iets meer achter moeten zitten. Collies zijn over het algemeen ook honden waar je goed op de lijn moet letten en die had wel een normaal postuur.
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike

Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
samantha!
Zeer actief

sirene schreef:
samantha! schreef:
sirene schreef:
Nanna schreef: Nee, ze vinden zelf Topsi ook veel mooier. Hun vorige Whippet was ook een echte jager en prachtig van lijn.
Ik weet het niet hoor.
Maar Macho is niet te dik, actief en een Lab (die worden snel dik).
Een windhond wordt absoluut niet snel te dik. En bij een slome dikke hond denk ik toch echt aan een schildklierprobleem.
Ja daar heb je ook wel gelijk in.
Er woont hier een husky doe ook echt heel dik werd terwijl hij maar weinig at enzo.
Die bleek dus wel cushing te hebben.
Afbeelding
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Nou ja, wat de reden ook is, ik ga voor die mooie, slanke Tops!
Echt een raar gezicht zeg een dikke Whippet :N:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Teckel_love<3
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckel
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teckel_love<3 »

heey ja dat wasbij onze hond ook die was altijd echt mooi slank,nu is hij gecastereerd en hoppa ineens 10 killo erbij!
Al is de inbraak nog zo snel, de Teckel achterhaald 'm wel
Afbeelding
Mijn ras(sen): Hollandse herder, xPodenco, xHusky, xShi Tzu
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door wiek »

Topsie is ook een uitzonderlijk mooie whippet
Afbeelding
Paddle
Zeer actief

Re: Sportief figuurtje

Ongelezen bericht door Paddle »

Nanna schreef:Gespierde Whippetbillen
Ik dacht even dat er ballen stond, was al driftig op zoek maar kon geen vinden :N: :mrgreen: .

Ze is wel heel mooi, en slank!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”