Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toch deels terug op de brok

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Ennath schreef:Hé, en dat wist ik zonder Wiki! :pffff: :wink:
Maar met een tientallen jarenlange "Detective Verslaving" natuurlijk :mrgreen:
hehe :mrgreen: ik wist dat het in pecticide gebruikt werkt maar dat het eigenlijk te gevaarlijk was en dat het daarom er niet meer voor gebruikt wordt ( hoort te worden ? )
ik dacht dat cyankali wel populair was om iemand te vergiftigen, ik lees veel boeken ( als ik tijd heb whahaha ) maar heb er ooit maar 1 van agatha christie gelezen, 10 kleine negertjes.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Ennath »

Inge O schreef:
Podenji schreef:ik dacht dat cyankali wel populair was om iemand te vergiftigen, ik lees veel boeken ( als ik tijd heb whahaha ) maar heb er ooit maar 1 van agatha christie gelezen, 10 kleine negertjes.
strychnine geeft een ellendiger dood Afbeelding .
Toch komt schoonpa nog steeds regelmatig melden dat ik maar een beetje strychnine neer moet zetten tegen de muizen.
-Pa, daar hebben we katten voor. "Ja, ja, maar die werken niet zo goed als een beetje Strychnine".-
Hij meent het echt, als echte oude verdelgingsman. :wink:
(ik moet van hem ook altijd met een beetje DDT spuiten tegen de beesies)
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Ennath schreef:
Inge O schreef:
Podenji schreef:ik dacht dat cyankali wel populair was om iemand te vergiftigen, ik lees veel boeken ( als ik tijd heb whahaha ) maar heb er ooit maar 1 van agatha christie gelezen, 10 kleine negertjes.
strychnine geeft een ellendiger dood Afbeelding .
Toch komt schoonpa nog steeds regelmatig melden dat ik maar een beetje strychnine neer moet zetten tegen de muizen.
-Pa, daar hebben we katten voor. "Ja, ja, maar die werken niet zo goed als een beetje Strychnine".-
Hij meent het echt, als echte oude verdelgingsman. :wink:
(ik moet van hem ook altijd met een beetje DDT spuiten tegen de beesies)
:smile:
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Inge O schreef:als het goed is zal je toch gekke dingen moeten doen om aan die strychnine te komen - 35 jaar terug heeft een buurvrouw 3 honden, waaronder één van mij :jank: vergiftigd met strychnine, toen kon je daar in nederland nog aan komen (mollengif) maar ik zou toch denken dat dit nu ook bij jullie niet mer vrij in de handel is?
Wat erg... en daar moest je naast bijven wonen, dat onmens?
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Hutsje schreef:[dus vraag ik me af wat hier inzit (en wat dus NIET ;)) waardoor ze er zo weinig van nodig hebben :denken: .
wat dat niet betreft weet ik dat er geen lever en weinig hart inzit, daarom ook hun advies om dit regelmatig bij te geven.
nu hoorde ik van mijn buren die gemalen van Herby geven dat hij hetzelfde advies geeft na vragen van hun omdat ze vermoeden dat er iets NIET inzit!
weinig tot geen lever!!

Wat Lotgering betreft wisselt zijn samenstelling, hangt af wat er te slachten is en jaargetijde.
Ik heb hun honden gezien, zijn dacht ik Cane Corso's en zien er goed uit.
en die krijgen toch echt maar 2 % van hun voer.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”