lekker in het hooi

vuile blik vanwege een knuffeltje

en daar trekt lijf zich natuurlijk niks vanaan

grote waffel

die werd even afgestraft

Moderator: moderatorteam

Dat heb ik dus ook. Kiefer is echt schitterend maar als je het gros hier ziet lopen... :N:Zoek stok! schreef:Nou zeg dat wel, ik 'schrik' zo nu en dan echt van de BM's die ik zie lopen.Paddle schreef: Ik vind kieffer zo'n leuke hond, stukken mooier (atletischer) dan de meeste die je hier ziet rondlopen van zijn ras.
En Fritz met z'n knuffeltje
daar schrik ik soms ook van hoor, het is ook een van de redenen dat ik niet meer op show kom, ik vind er ook niks meer aan.Zoek stok! schreef:Nou zeg dat wel, ik 'schrik' zo nu en dan echt van de BM's die ik zie lopen.Paddle schreef: Ik vind kieffer zo'n leuke hond, stukken mooier (atletischer) dan de meeste die je hier ziet rondlopen van zijn ras.

dank dankestelle schreef:Dat heb ik dus ook. Kiefer is echt schitterend maar als je het gros hier ziet lopen... :N:Zoek stok! schreef:Nou zeg dat wel, ik 'schrik' zo nu en dan echt van de BM's die ik zie lopen.Paddle schreef: Ik vind kieffer zo'n leuke hond, stukken mooier (atletischer) dan de meeste die je hier ziet rondlopen van zijn ras.
Lijf is toch ook om te lachen he.

ja, een dd denk ik zowieso, maar ipv een bc een dh. ik dacht ook een dober omdat hij black & tan heeft maar dat kan dan ook een dh zijn ipv een mh of xh. herder vanwege die enorme broek en vacht die hij had toen hij kwam. maar dan blijft nog het extreme jachtinstinct, zowle op zicht als op reuk overInge O schreef:ik verdacht fritz toch altijd al van bc en dd voorouders, en vind hem hier op deze foto toch wel erg de blik van een dd hebben.

Hij ligt soms andere honden op te wachten, toch wel herdergedrag vind ik. Herders (althans de mijne) hebben ook wel een aardig jachtinstinct maar zijn weer makkelijker terug te halen.Hutsje schreef:ja, een dd denk ik zowieso, maar ipv een bc een dh. ik dacht ook een dober omdat hij black & tan heeft maar dat kan dan ook een dh zijn ipv een mh of xh. herder vanwege die enorme broek en vacht die hij had toen hij kwam. maar dan blijft nog het extreme jachtinstinct, zowle op zicht als op reuk overInge O schreef:ik verdacht fritz toch altijd al van bc en dd voorouders, en vind hem hier op deze foto toch wel erg de blik van een dd hebben.
.

ja, hij heeft dat drijven natuurlijk ook, en dan die vreselijk irritante blaf, en hij is natuurlijk ENORM waaksalm@ schreef:Hij ligt soms andere honden op te wachten, toch wel herdergedrag vind ik. Herders (althans de mijne) hebben ook wel een aardig jachtinstinct maar zijn weer makkelijker terug te halen.Hutsje schreef:ja, een dd denk ik zowieso, maar ipv een bc een dh. ik dacht ook een dober omdat hij black & tan heeft maar dat kan dan ook een dh zijn ipv een mh of xh. herder vanwege die enorme broek en vacht die hij had toen hij kwam. maar dan blijft nog het extreme jachtinstinct, zowle op zicht als op reuk overInge O schreef:ik verdacht fritz toch altijd al van bc en dd voorouders, en vind hem hier op deze foto toch wel erg de blik van een dd hebben.
.