Carmen schreef:
er sprak anders weinig afkeuring uit je berichtje en die kerel had met zijn tengels van die kat af moeten blijven en ipv zich als een holbewoner te gedragen, te gaan praten met de verantwoordelijke en dat is de eigenaar van die kat
Hm, die eigenaar was zijn eigen broer. En die geeft niets om zijn dieren. Echt niet. Ik denk niet dat het hem geinteresseerd zou hebben. Hij zou zeggen dat hij nog genoeg katten had.
Ik heb er ooit 2 kittens van meegenomen. Zwaar ontstoken ogen, nog even en ze zouden blind worden. Ik nam ze mee. Hij wilde ze niet meer, en als ik ze er gelaten had, dan had hij ze laten sterven. Ze hebben veterinaire hulp gekregen en ik heb ze een goed adres bezorgd.
Dieren..... die betekenen hier niets....
Honden moeten geld opleveren d.m.v. broodfokken en verder mogen ze niets verwachten. Geen aandacht, nauwelijks vrijheid, en een trap als ze te ver weg lopen.
Onthoud goed iedereen hier: je moet je dieren echt beschermen. Omdat er idioten rondlopen. Het is gewoon zo. En er wordt niets aan gedaan. En als er iets aan gedaan werd, kwamen er gewoon weer nieuwe idioten bij.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen