Brammie hierrrrrrr

Ik was braaf he

En mijn rare toller was ook mee

En het is een diehard (of ze is gewoon niet goed wijs), Linda bijt de gedroogde long voor de honden in stukken

Moderator: moderatorteam

Wat zijn jullie allemaal lief met dat lekkers verdelenTamara. schreef:Gelukkig ben ik niet de enige gek die zo goor doet als het zo uitkomt...
Dat kan mijn hondenhart ook niet verdragen hoor, 2 hondjes en nog maar 1 stukje lekkers, tsja, dat wordt dan klein maken![]()
Errug knap trouwens van Bram, dat hij zo braaf luisterde

SielugInge O schreef:hier is het nóg makkelijker: ze krijgen niksMoos schreef:Wat zijn jullie allemaal lief met dat lekkers verdelenTamara. schreef:Gelukkig ben ik niet de enige gek die zo goor doet als het zo uitkomt...
Dat kan mijn hondenhart ook niet verdragen hoor, 2 hondjes en nog maar 1 stukje lekkers, tsja, dat wordt dan klein maken![]()
Errug knap trouwens van Bram, dat hij zo braaf luisterdeAls ik nog maar 1 dingetje heb en het is niet met de hand te breken dan schraap ik de kruimels uit mijn jaszak en mag 1 hond die van mijn hand aflikken, en de ander het koekje
![]()
.

BelachelijkInge O schreef:hier is het nóg makkelijker: ze krijgen niksMoos schreef:Wat zijn jullie allemaal lief met dat lekkers verdelenTamara. schreef:Gelukkig ben ik niet de enige gek die zo goor doet als het zo uitkomt...
Errug knap trouwens van Bram, dat hij zo braaf luisterdeAls ik nog maar 1 dingetje heb en het is niet met de hand te breken dan schraap ik de kruimels uit mijn jaszak en mag 1 hond die van mijn hand aflikken, en de ander het koekje
![]()
.

Haha ik ben ook makkelijk maar dan op een andere manier.Moos schreef:Wat zijn jullie allemaal lief met dat lekkers verdelenTamara. schreef:Gelukkig ben ik niet de enige gek die zo goor doet als het zo uitkomt...
samantha! schreef:Geweldige foto's![]()
Haha ik ben ook makkelijk maar dan op een andere manier.Moos schreef:Wat zijn jullie allemaal lief met dat lekkers verdelenTamara. schreef:Gelukkig ben ik niet de enige gek die zo goor doet als het zo uitkomt...
Ik geef Max het koekje en voor Macho pluk ik wat gras