Dat teckelserpent wat bij mij over de vloer loopt duldt geen andere 4 poters op haar terrein.....want anders.....
Ach dat is maar een hersenspinsel van mij
Addy.....toppie hoor
Ariane....sterkte meid
Moderator: moderatorteam
Volgens mij was dat de eerste keer dat hij een konijn zag; die hebben we hier niet in de buurt.Addy schreef:Vanochtend zijn we weer naar het Hemmeland geweest, hij herkende het direkt en wilde zo de auto uitspringen wat ik maar even voorkomen heb.
Lekker gewandeld en meneertje heeft zelfs vijf tellen achter een konijn aangehold![]()
Hij doet het geweldig het stoere ventje
haha ja echtAddy schreef:Als jij Barf en Doortje van mij ontmoet ben je meteen van je herdercomplex afHanneke2 schreef:Wat een beeld van een hondje...
En na 1 dag al superrelaxed naast die grote enge hedder staan te snuffelen, geweldig Addy!
Addy schreef:Volgens mij dacht hij gewoon dat daar zijn ontbijt wandelde, helaas voor hem was nijntje veel en veel te snel voor MickAri@ne schreef:Volgens mij was dat de eerste keer dat hij een konijn zag; die hebben we hier niet in de buurt.
Hij zal wel gedacht hebben dat het een vreemdsoortige hond was
klinkt als een echte jachthond. En dat is hij ookAddy schreef:Vanochtend zijn we weer naar het Hemmeland geweest, hij herkende het direkt en wilde zo de auto uitspringen wat ik maar even voorkomen heb.
Lekker gewandeld en meneertje heeft zelfs vijf tellen achter een konijn aangehold![]()
Hij doet het geweldig het stoere ventje