Zoals ik al tijdens het voorstellen had verteld zijn wij in blijde afwachting van een Cairnpupje.
Nu was het afgelopen weekend erg druk omdat ik twee dagen naar de Winner was en gisteravond ook nog een verjaardag had van mijn schoonzusje in Helmond. Eenmaal daar wilde de rest van onze familie wel even zien wat nu eigenlijk een Cairn Terrier was, dat wilde ik ze dus laten zien op internet maar toen kwam ineens de verrassing dat de puppies geboren zijn!!
Ik wist natuurlijk dat de teef elk moment kon gaan bevallen maar ik was toch erg verrast, én helemaal door het dolle heen, dat begrijpen jullie
Het zijn twee teefjes en vier reutjes geworden, wij willen graag een reutje en hebben eerste keuze dus dat moet helemaal goed gaan komen denk ik zo!!
We hebben afgelopen weekend alvast lekker geshopt op de Winner dus de puppy-uitzet begint er alvast een beetje op te lijken, korte impressie:
De mand is alvast grondig geïnspecteerd én goedbevonden

Kijk vrouwtje, in dat hoekje kun je héérlijk liggen...

Ik heb nog geen foto's van de pups maar zodra ik die heb zal ik ze erop zetten. Over 2,5 week mogen we gaan kijken!!