Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

LongFields Nueva Esperanza Nozem

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

LongFields Nueva Esperanza Nozem

Ongelezen bericht door LongFields »

Afbeelding
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

Van verre zou ze niet eens opvallen, gok ik zo.......

maarre.......

is madam nog niet loops :wink:
Afbeelding

So Sweet :I:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Nee, ze houdt de spanning er goed in hier. :wink:
truusje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door truusje »

Jeetje ja......kan me voorstellen dat je haar nu wel loops wil kijken,

ook mijn dames zouden in okt/nov. loops moeten worden maar hebben geen haast schijnt.

Ik wens je veel geduld toe :ok:
Afbeelding

So Sweet :I:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Mooie dame!
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Mooi. :ok:
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Prachtig meisje :ok: En ze ziet eruit alsof ze alle geduld van de wereld heeft. :wink:
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Mooie dame :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Maryanne schreef:Prachtig meisje :ok: En ze ziet eruit alsof ze alle geduld van de wereld heeft. :wink:
Ja, het lijkt er wel op!
Maar ik ook hoor, het gaat er gerust een keer van komen, is het niet nu dan over een poosje wel weer. :wink:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Kan niet wachten tot Eva broers en zussen krijgt. Ben erg benieuwd naar die hondjes.
Eva zegt "hoi mam" :smile:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik ben ook heel benieuwd hoe de komende combinatie zal uitpakken.
Jullie zijn uiteraard van harte welkom tegen die tijd.

Nozem zegt: "hoi dochter, wanneer kom je een keer meerauzen op het strand?"
laeken
Zeer actief

LongFields schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe de komende combinatie zal uitpakken.

Binnenkort zegt ze. De hormonen zijn op rust en de schijnzwangerschap maken we weg door non stop dingen te doen. Dagje strand past daar prima bij :wink: Ben benieuwd wat Nozem van haar flinke en zelfbewuste dochter gaat maken overigens. Ik hoop dat ze haar samen met Sjefke een toontje lager laat zingen :mrgreen:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

MARC_S schreef:
LongFields schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe de komende combinatie zal uitpakken.

Binnenkort zegt ze. De hormonen zijn op rust en de schijnzwangerschap maken we weg door non stop dingen te doen. Dagje strand past daar prima bij :wink: Ben benieuwd wat Nozem van haar flinke en zelfbewuste dochter gaat maken overigens. Ik hoop dat ze haar samen met Sjefke een toontje lager laat zingen :mrgreen:
Ik hoor het wel. :wink:
Ik denk dat Nozem en Sjefke wel even zullen laten merken dat ze niet met zich laten sollen, maar ik verwacht 3 heerlijk racende honden op het strand. Ben benieuwd wie er harder kan, Eva of Nozem. :wink:
laeken
Zeer actief

LongFields schreef:
MARC_S schreef:

Ik hoor het wel. :wink:
Ik denk dat Nozem en Sjefke wel even zullen laten merken dat ze niet met zich laten sollen, maar ik verwacht 3 heerlijk racende honden op het strand. Ben benieuwd wie er harder kan, Eva of Nozem. :wink:
Dat laatste weet ik ook niet. Eva kan al veel harder dan podenco/hus Cleo :eek: Ze drijft Cleo gewoon terug naar ons als Cleo gaat jagen. Ook is ze echt niet meer onder de indruk van andere honden en buiten geeft ze Cleo ook gewoon een grote bek terug inmiddels. Ze heeft een ego'tje hoor dus ma en oma zullen samen moeten werken denk ik om die tante onder de duim te houden. :mrgreen:

Maar net als jij weet ik zeker dat het een heerlijke racepartij op het strand wordt want ze is extreem vriendelijk en niet kwaadaardig gelukkig. Dat staat vast en ik heb er zin in :ok:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

MARC_S schreef: Eva kan al veel harder dan podenco/hus Cleo :eek: Ze drijft Cleo gewoon terug naar ons als Cleo gaat jagen. Ook is ze echt niet meer onder de indruk van andere honden en buiten geeft ze Cleo ook gewoon een grote bek terug inmiddels. Ze heeft een ego'tje hoor dus ma en oma zullen samen moeten werken denk ik om die tante onder de duim te houden. :mrgreen:
We zullen het zien, ik zou Nozem wel eens voluit willen zien gaan, want Sjefke is geen partij voor haar langere poten en atletische lijf.
Ik denk trouwens niet dat het nodig zal zijn dat Sjefke en Nozem samen moeten werken om Eva onder de duim te houden. Ik heb dat destijds gezien aan Sjefke met haar eerste nest tijdens de strand-reünie. Die hoefde bij het clubje 2-jarige honden alleen even in de groep te komen of het "feestje" was in 1 x gedaan.
En wat ik de laatste keer gezien heb van Eva's gedrag richting Nozem, was dat Eva behoorlijk onderdanig deed, vanaf het eerste ogenblik dat ze elkaar zagen.
laeken
Zeer actief

We zullen zien. Als ze hun moeder herkennen wat wel zo lijkt weet ik zeker dat het zo gaat als jij zegt. Als Eva even niet weet wie het zijn vraag ik het me af. Maar ik denk dat ze Sjef en Nozem meteen in combinatie met jou herkent als haar familie en dan denk ik dat ze inderdaad meteen inbindt en geen geintjes flikt. Fenna was op de clubmatch en die gromde naar Eva. Mooi dat Eva zoiets had van wat? Ben jij gek! :mrgreen: Bij Nozem werd ze inderdaad meteen weer een pup.

Lijkt me heerlijk om Nozem en Eva te zien racen want qua bouw komen ze aardig overeen :ok:

Is het niks voor de funday? Een Belgenrace over een recht stuk naar de baas toe op tijd? Volgens mij maken Nozem en Eva een goede kans hoor. Die zijn sneller dan de meeste korte langharen en allebei echte athleten :ok:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

MARC_S schreef: Lijkt me heerlijk om Nozem en Eva te zien racen want qua bouw komen ze aardig overeen :ok:

Is het niks voor de funday? Een Belgenrace over een recht stuk naar de baas toe op tijd? Volgens mij maken Nozem en Eva een goede kans hoor. Die zijn sneller dan de meeste korte langharen en allebei echte athleten :ok:
Het zou een ideetje kunnen zijn, dan moeten we wel een baan afzetten en ik weet niet of de ruimte die we toebedeeld hebben gekregen daar groot genoeg voor is.
Maar het is het overwegen waard natuurlijk.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

MARC_S schreef:Volgens mij maken Nozem en Eva een goede kans hoor. Die zijn sneller dan de meeste korte langharen en allebei echte athleten :ok:
Gooi ik mijn flosjes in de strijd (o chips dat mag natuurlijk niet op de funday, moet ik haar eerst krullers inzetten)
laeken
Zeer actief

Gos schreef:
MARC_S schreef:Volgens mij maken Nozem en Eva een goede kans hoor. Die zijn sneller dan de meeste korte langharen en allebei echte athleten :ok:
Gooi ik mijn flosjes in de strijd (o chips dat mag natuurlijk niet op de funday, moet ik haar eerst krullers inzetten)
Dat redt je Flosje nooit :pffff: Maarre, als jij met een ingekrulde tervueren komt denk ik wel dat je meer dan welkom bent ter amusement :mrgreen: :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”