In Ede heb je een heel groot mooi bos, officieel losloopgebied. Vanmorgen lekker daar met de honden wezen wandelen en opeens zie ik in de verte een hele grote én versierde kerstboom staan, midden in het bos :N:
Blijkt het een kerstboom te zijn met allemaal foto's en geschreven kaartjes van honden eigenaren die andere honden en eigenaren een gelukkig 2009 wensen en veel wandelplezier
Ik vind het zo leuk en bijzonder!
Dit mooie plaatje hadden we waarschijnlijk te danken aan onze 'daad' van die morgen op de parkeerplaats. Daar heb ik 3 kwartier staan blauwbekken om een Schipperke te vangen die daar blijkbaar al heel lang rondstruinde

Hondje was overduidelijk de weg en het baasje kwijt maar kreeg ik met geen mogelijkheid te pakken en rende continu de weg op :N: Tot ik in de verte iemand zag lopen met nog zo'n hondje dus snel daar naar toe gelopen en die waren al de hele morgen aan het zoeken, hondje was in de tussentijd alweer uit het zicht maar doordat ze wist welke kant ze op moest zoeken waren baas en hond uiteindelijk weer samen