Wanneer mag ik eindelijk die bal pakken?

Een hond in de verte! :N:

Stoerrrrr.

Muizen zoeken met de bal in de bek.

Moderator: moderatorteam

Ik let wel op inderdaad. Maar ze moet op alles durven lopen en zitten dus ik oefen het zo nu en dan even.Nanna schreef:Hé, ze krijgt meer gezichtsbeharing![]()
Kijk uit met zo'n metalen bankje hoor, ik heb weleens een Leonberger horen KRIJSEN wiens voetkussentje daardoorheen ging, dat acuut opzwol en niet meer loskwam. Daar moest een smid aan te pas komen. :N:
Ja he? Ik vind haar de mooiste hond die ik ooit gehad heb. Ze is wel klein en daar moet ik aan wennen. Ze is 58 cm schoft wat een prima maat is maar tov de DH van mijn tante en bv Wuilus is het echt een mini.massam schreef:gewoon eva is gewoon superknap!![]()
Volgende keer toch een Mechelaar pup nemen dan.MARC_S schreef:
Ergens vind ik het wel jammer. Ik vind haar brute strakke kopje juist zo prachtig! Maargoed, zo kort hoort niet en met wat haar zal ze net zo fel kijken hoop ik.
Haha, hier werkt het net andersom. Vera is een cm of 4 kleiner dan Eva en voor mij is dat juist best groot realiseer ik me soms opeensMARC_S schreef: Ja he? Ik vind haar de mooiste hond die ik ooit gehad heb. Ze is wel klein en daar moet ik aan wennen. Ze is 58 cm schoft wat een prima maat is maar tov de DH van mijn tante en bv Wuilus is het echt een mini.Maar kwa karakter en gedrag is ze groot en daar gaat het uiteindelijk om.

Nee, ik wil geen mechelaarLongFields schreef:Volgende keer toch een Mechelaar pup nemen dan.MARC_S schreef:
Ergens vind ik het wel jammer. Ik vind haar brute strakke kopje juist zo prachtig! Maargoed, zo kort hoort niet en met wat haar zal ze net zo fel kijken hoop ik.![]()
Leuke foto's weer van de dame, ik vind juist haar lichaam en kop meer in harmonie komen nu ze wat meer garnituur begint te krijgen. Anders lijkt het al gauw een ruwharig lijf met een kortharige kop erop geplakt.
Dapper en Cleo zijn kleiner dan Eva is. Ik denk zoals Vera. Martijn was altijd wat verbaasd dat ik Dapper en Cleo echt kleine hondjes vond. Toen hij Wuilus voor het eerst zag begreep hij het wel. Zijn mond viel open dat ik met dat kalf binnen liep. Zij was ongeveer zo groot als een kangalteef. Daarvoor had ik een dog x mechelaar van bijna 85 cm hoog en daarvoor een flinke bernerreu. Dan ben je al snel wat vervormd als het om grote en kleine hond gaat. Ik vond Wuilus normaal terwijl iedereen dat echt een kalf van een hond vond :N: Ik vind Eva dus klein en Vera waarschijnlijk ook. Nu is Eva ook wel heel slank en strak wat het extra klein maaktMoos schreef:Wat leuk om te zien die vachtverandering!
Het is een lekker meisje![]()
Haha, hier werkt het net andersom. Vera is een cm of 4 kleiner dan Eva en voor mij is dat juist best groot realiseer ik me soms opeensMARC_S schreef: Ja he? Ik vind haar de mooiste hond die ik ooit gehad heb. Ze is wel klein en daar moet ik aan wennen. Ze is 58 cm schoft wat een prima maat is maar tov de DH van mijn tante en bv Wuilus is het echt een mini.Maar kwa karakter en gedrag is ze groot en daar gaat het uiteindelijk om.
![]()
Maar ze past nog makkelijk op schoot vindt zijzelf ook