Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honderden dieren dakloos!
Moderator: moderatorteam
-
Birsu
- Actief
Honderden dieren dakloos!
http://www.hartvannederland.nl/item/163 ... en_dakloos
Het mag dan pakjesavond zijn, bij stichting Dierenthuis in het Brabantse Aarle-Rixtel is het zeker geen feest.
De rechter heeft beslist dat het opvanghuis voor afgedankte huisdieren zijn deuren binnen twee weken moet sluiten.
Waar de 900 oude honden en katten dan heen moeten, dáár lijkt niemand over na te hebben gedacht...
Arme beesjes!!
Dit is toch schandalig!!
Het mag dan pakjesavond zijn, bij stichting Dierenthuis in het Brabantse Aarle-Rixtel is het zeker geen feest.
De rechter heeft beslist dat het opvanghuis voor afgedankte huisdieren zijn deuren binnen twee weken moet sluiten.
Waar de 900 oude honden en katten dan heen moeten, dáár lijkt niemand over na te hebben gedacht...
Arme beesjes!!
Dit is toch schandalig!!
-
doggy
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Ik heb het ook gezien en dit speelt al veel langer, eerst zijn ze ergens anders weg gemoeten, en kwamen in Aarle Rixtel terecht en nu moeten ze daar ook weer weg,. Er werd ook gezegd bij Hart van Nederland dat als ze geen oplossing vinden alle hondjes en katten nog voor de kerst een spuitje krijgen. Ze zijn nu in hoger beroep gegaan, en ze zeiden dat ze door gaan tot aan de hoge raad toe. IK hoop zo dat de hoge raad hen in het gelijk stelt en dat ze daar gewoon mogen blijven. Maar van de rechter moeten ze er over twee weken uit, en zo snel zal het niet voor de hoge raad komen. Dit kan toch niet dat al die arme diertjes die door anderen afgedankt zijn een spuitje krijgen. Dit mag toch niet gebeuren. Wat doet de Partij voor de dieren, zitten die alleen hun zakken te vullen waardeloze partij doet helemaal niks.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- Burnie
- Zeer actief
De "Partij voor de Dieren" is het grootste kiezersbedrog en naamvervalsing ooit. Die naam is alleen gebruikt om stemmen te ronselen. Hun échte agenda zag er heel anders uit: De "linkse" partijen aan een meerderheid helpen voor het o zo geweldige generaal pardon.vinkje schreef:Ik heb het ook gezien en dit speelt al veel langer, eerst zijn ze ergens anders weg gemoeten, en kwamen in Aarle Rixtel terecht en nu moeten ze daar ook weer weg,. Er werd ook gezegd bij Hart van Nederland dat als ze geen oplossing vinden alle hondjes en katten nog voor de kerst een spuitje krijgen. Ze zijn nu in hoger beroep gegaan, en ze zeiden dat ze door gaan tot aan de hoge raad toe. IK hoop zo dat de hoge raad hen in het gelijk stelt en dat ze daar gewoon mogen blijven. Maar van de rechter moeten ze er over twee weken uit, en zo snel zal het niet voor de hoge raad komen. Dit kan toch niet dat al die arme diertjes die door anderen afgedankt zijn een spuitje krijgen. Dit mag toch niet gebeuren. Wat doet de Partij voor de dieren, zitten die alleen hun zakken te vullen waardeloze partij doet helemaal niks.
Ik hoop echt dat dat mens Thieme bij de volgende verkiezingen de kamer uitgeknikkerd wordt. Zelfs de PVV heeft meer hart voor dieren
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
Schandalig, het past niet in het bestemmingsplan!!!.
Het speelt dus al wel veel langer.
Ik hoop eigenlijk dat ze elders opnieuw kunnen beginnen met veel donaties uit het land. Het zijn dus allemaal zieke/oude dieren die waarschijnlijk ook niet meer in een thuissituatie geplaatst kunnen worden.
Triest.
Het speelt dus al wel veel langer.
Ik hoop eigenlijk dat ze elders opnieuw kunnen beginnen met veel donaties uit het land. Het zijn dus allemaal zieke/oude dieren die waarschijnlijk ook niet meer in een thuissituatie geplaatst kunnen worden.
Triest.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
- iones
- Zeer actief
Dit is niet waar! Ze zijn er wel degelijk mee bezig! Ik hda het ook al in het andere topic geplaatst dat over dit onderwerp gaat onder "hond en leed".Burnie schreef:[
De "Partij voor de Dieren" is het grootste kiezersbedrog en naamvervalsing ooit. Die naam is alleen gebruikt om stemmen te ronselen. Hun échte agenda zag er heel anders uit: De "linkse" partijen aan een meerderheid helpen voor het o zo geweldige generaal pardon.
Ik hoop echt dat dat mens Thieme bij de volgende verkiezingen de kamer uitgeknikkerd wordt. Zelfs de PVV heeft meer hart voor dieren
http://www.partijvoordedieren.nl/conten ... /view/2114
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- leonie26
- Actief
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Maar ik meen me ook te herinneren dat die mensen daar zijn gaan wonen terwijl ze wisten dat het bestemmingsplan geen ruimte bood voor hun activiteiten.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet heel triest is dat er geen ruimte is in Nederland (blijkbaar) voor een dergelijk intiatief.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet heel triest is dat er geen ruimte is in Nederland (blijkbaar) voor een dergelijk intiatief.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- Cato
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- fietsje
- Actief
- Mijn ras(sen): langhaar kaninchen en dwerg teckels
- Contacteer:
Voor die dieren is het heel triest,maar degene die dat pand hebben gekocht wisten van te voren dat het bestemmingspalen er niet voor was.Als je dan willens en wetens toch je op dat punt gaat vestigen zonder alles goed te regelen vind ik die mensen een stuk minder verstandig.
Misschien hadden ze iets meer tijd moeten nemen en een plekje moeten opzoeken waar dit wel is toegestaan, het is een heel goed idee om deze oude dieren huiselijk op te vangen.
Misschien hadden ze iets meer tijd moeten nemen en een plekje moeten opzoeken waar dit wel is toegestaan, het is een heel goed idee om deze oude dieren huiselijk op te vangen.
- stefanie
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Mee eens, voorop geesteld: het blijft voro de dieren te sneu voor woorden maar de manier waarop het nu in de media gebracht wordt... Het is natuurlijk niet zo handig gegaan.fietsje schreef:Voor die dieren is het heel triest,maar degene die dat pand hebben gekocht wisten van te voren dat het bestemmingspalen er niet voor was.Als je dan willens en wetens toch je op dat punt gaat vestigen zonder alles goed te regelen vind ik die mensen een stuk minder verstandig.

- stefanie
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
Ik heb het gezien:stefanie schreef:
Als je bij "zoek hond" op zoeken drukt, krijg je een overzicht van honden. Helemaal bovenaan staat "50 honden groot en klein"
http://www.dierenthuis.nl/nl/bewoners/b ... _index.php
Sjit, kon ik er maar een paar adopteren...
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- stefanie
- Zeer actief
Ik heb me opgegeven. Als het nodig is, mag er wel eentje hier komen.iones schreef:Ik heb het gezien:stefanie schreef:
Als je bij "zoek hond" op zoeken drukt, krijg je een overzicht van honden. Helemaal bovenaan staat "50 honden groot en klein"
http://www.dierenthuis.nl/nl/bewoners/b ... _index.php
Sjit, kon ik er maar een paar adopteren...
- iones
- Zeer actief
- stefanie
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
Er staat ook een walgelijk verhaal bij en dat hondje straalt iets uit waardoor ik het wil goed maken.stefanie schreef:Gelukkig ben ik wel de enige hier.iones schreef:Ik ben helaas niet de enige in huis die dat bepaalt, want anders.... Dat hondje Jozef had hier zo mogen komen.Kan lekker doen wat ik wil.
Grappig dat jij Jozef zou kiezen. Die had ik ook al als favoriet.
Weet je wat het lullige is? Ik hoop zelf als ik oud ben en huisdieren heb, op zo'n instantie te kunnen rekenen. En dan doe ik ze ook vlot in mijn erfenis verwerken. MAar ja, als de gemeente de kolder krijgt.... wat dan?
- stefanie
- Zeer actief
Hij verdient het gewoon, net als de anderen natuurlijk.iones schreef:Er staat ook een walgelijk verhaal bij en dat hondje straalt iets uit waardoor ik het wil goed maken.stefanie schreef:Gelukkig ben ik wel de enige hier.iones schreef:Ik ben helaas niet de enige in huis die dat bepaalt, want anders.... Dat hondje Jozef had hier zo mogen komen.Kan lekker doen wat ik wil.
Grappig dat jij Jozef zou kiezen. Die had ik ook al als favoriet.
Weet je wat het lullige is? Ik hoop zelf als ik oud ben en huisdieren heb, op zo'n instantie te kunnen rekenen. En dan doe ik ze ook vlot in mijn erfenis verwerken. MAar ja, als de gemeente de kolder krijgt.... wat dan?
Ik hoop echt dat er een oplossing gevonden wordt.
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Het volgende bericht van Marianne Thieme ontving ik uit betrouwbare bron:
Volgende week donderdag heb ik een gesprek met de burgemeester van Laarbeek over het in nood verkerende dierenthuis in Aarle-Rixtel. De Partij voor de Dieren roept de gemeente op haar diervriendelijke gezicht te laten zien, bijvoorbeeld door het wijzigen van het bestemmingsplan. In ieder geval mag niet worden overgegaan tot ontruiming tot er een goede oplossing is gevonden voor al deze dieren.
Met vriendelijke groet,
Marianne Thieme
www.hyves.nl
Er is trouwens al n ander topic hierover: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... renpension
Volgende week donderdag heb ik een gesprek met de burgemeester van Laarbeek over het in nood verkerende dierenthuis in Aarle-Rixtel. De Partij voor de Dieren roept de gemeente op haar diervriendelijke gezicht te laten zien, bijvoorbeeld door het wijzigen van het bestemmingsplan. In ieder geval mag niet worden overgegaan tot ontruiming tot er een goede oplossing is gevonden voor al deze dieren.
Met vriendelijke groet,
Marianne Thieme
www.hyves.nl
Er is trouwens al n ander topic hierover: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... renpension

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- iones
- Zeer actief
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje