Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Schoentje voor kreupele hond

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Annet
Zeer actief

Schoentje voor kreupele hond

Ongelezen bericht door Annet »

Mijn hond loopt al langere tijd te slepen met haar rechterachterpoot, waardoor de nagels nu al zover afgesleten zijn dat ik bang ben dat het binnenkort in het leven gaat slijten. Om dat laatste te voorkomen ben ik van plan om haar tijdens de wandelingen een schoentje over haar poot te doen zodat de nagels niet verder zullen slijten.
Dus nu ben ik op zoek naar tips over wat voor schoentje ik het best kan kopen en waar. Ik zat zelf te denken aan een licht schoentje zodat ze niet teveel extra gewicht mee moet slepen. Mijn hond is vrij rustig en zal er waarschijnlijk niet mee rond springen, maar het schoentje moet dus wel stevig genoeg zijn om het bij elke stap over de grond slepen aan te kunnen. Nu zie ik op Internet meerdere winkels met verschillende schoentjes voor verschillende prijzen en ongetwijfeld meerdere maten van kwaliteit.

Wie-o-wie heeft ervaring en/of tips over het kopen of gebruik van een schoentje bij zijn/haar hond?
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”