Ik ook niet.samantha1986 schreef:Nee ik ook nietmalinois schreef:heb nooit legitimatie bij me als ik met de hondjes loop
Ik heb ook een papieren zak over mijn hoofd dan, met twee gaten er in
Moderator: moderatorteam
Ik ook niet.samantha1986 schreef:Nee ik ook nietmalinois schreef:heb nooit legitimatie bij me als ik met de hondjes loop
Het zelfde hier toen nog met onze Tinny.Ella46 schreef: whahaha ja die heb ik ook al meegemaakt!
Ik had ook een keer in belgie, werd aangehouden en Andy lag op de achterbank lekker te snurken. Slaat die mafkees van een agent keihard op het raam en stond toen oog in oog met een beetje boze Andy. Of ik aub heeeeel snel wilde doorrijden

In dit geval, geen agent maar een medewerker van de milieupolitie, kan je gewoon om zijn legitimatie vragenMarjoleine schreef:
Wat ik mij wel afvraag: horen ze zichzelf niet te identificeren als je dat vraagt? Zelfs, of misschien zelfs juist als ze om jouw ID vragen?
Ik vraag dat namelijk van iedereen die iets van me wil, ook van de meteropnemer, dus ook van een agent. Daar heb je toch recht op?

toch raar?De man moest zich legitimeren, hierop vroeg hij de boswachters hetzelfde te doen. Deze weigerden zich echter te legitimeren. De man besloot daarom zijn legitimatiebewijs niet te tonen aan de buitengewoon opsporingsambtenaren. De man werd aangehouden voor het niet tonen van zijn legitimatiebewijs en moest mee naar het bureau.
Hoort zich ook gewoon te legitimerenMarjoleine schreef:Dingo, ja, dat dacht ik ook al.
Maar dan is dit:
toch raar?De man moest zich legitimeren, hierop vroeg hij de boswachters hetzelfde te doen. Deze weigerden zich echter te legitimeren. De man besloot daarom zijn legitimatiebewijs niet te tonen aan de buitengewoon opsporingsambtenaren. De man werd aangehouden voor het niet tonen van zijn legitimatiebewijs en moest mee naar het bureau.
Of mis ik hier iets?
Ik zou ook aangehouden worden vrees ik, want ik had exact hetzelfde gedaan.
Tenzij BOSwachter tegenwoordig staat voor Buitengewoon Opsporings Ambtenaar?

Ha, zie je wel.Dingo schreef:Hoort zich ook gewoon te legitimerenMarjoleine schreef:Tenzij BOSwachter tegenwoordig staat voor Buitengewoon Opsporings Ambtenaar?slaat nergens op
Helemaal mee eensMarjoleine schreef:Ha, zie je wel.Dingo schreef:Hoort zich ook gewoon te legitimerenMarjoleine schreef:Tenzij BOSwachter tegenwoordig staat voor Buitengewoon Opsporings Ambtenaar?slaat nergens op
Bos betekent gewoon een zooitje bomen
Ik snap dus niet dat dit dan kan, en erger, die journalist heeft zijn huiswerk niet gedaan, anders had hij die kritische noot er onder kunnen zetten.
Was wel zo terecht geweest.

ja dat is wel zo denk ik, hier staan ze soms werkelijk met hun groene busje waarvan iedere hondenbezitter het kenteken kent inmiddels gewoon een hele middag achter een bosje bomen te kijken of iemand zn hond ergens loslaat waar het niet mag of de drolletjes niet opruimt...ook helemaal niemand die ze zietDingo schreef:Doordat er steeds meer van die "nepagenten"rondlopen, die denken de macht te hebbenzie je steeds meer irritatie ontstaan, hetgeen ik me goed kan voorstellen. lekker zwart wit denken en alles een bon aansmeren, nee bedankt
Ik heb ooit eens een jongeman staande gehouden, die geen verlichting op de fiets voerde. Zijn reden: "Hij was te knap en kon daarom geen verlichting aan doen, dan zouden alle meiden achter hem aankomen"Vond het erg grappig, en heb hem dan ook gauw, wel met licht aan
verder laten gaan.
Ik moest ooit eens op het matje komen bij de baas , ik schreef te weinig bonnen , ik gaf toen als antwoord:' daar ben ik trots op"