Moderator: moderatorteam

Groot he? maar erg mooie resultaten en super snel die lens.... ben wel een beetje jaloers ondanks dat ik hem wel super zwaar vindalm@ schreef:Dat ziet er uit als een heerlijke wandelingWat heeft Jessica een gigantische teletoeter :N:
idd met mijn camera heb ik altijd ruzie met dit weer en het scherp krijgen.Hutsje schreef:zijn nog heel aardig gelukt joh! (en wat sta ik er vaak op, das even wennen hahahaha!!)
nou, zelfs met deze lens krijg ik ze met dit donkere weer ook niet scherp hoorRupsenStorm schreef:Groot he? maar erg mooie resultaten en super snel die lens.... ben wel een beetje jaloers ondanks dat ik hem wel super zwaar vindalm@ schreef:Dat ziet er uit als een heerlijke wandelingWat heeft Jessica een gigantische teletoeter :N:
idd met mijn camera heb ik altijd ruzie met dit weer en het scherp krijgen.Hutsje schreef:zijn nog heel aardig gelukt joh! (en wat sta ik er vaak op, das even wennen hahahaha!!)![]()
Ik heb je er bewust opgezet omdat jij er vaak niet op staat. Deze zijn niet helemaal scherp maar nu kun je alvast even wennen