...hierbij alvast een voorproefje van onze grote kanjer!
is het geen schat? Beer is bijna één jaar oud, dus hij moet nog uitzwaren!

Moderator: moderatorteam

Owhercujess schreef:Dat is geen prijskaartje, dat is een merkjenathalietjuh schreef:Hele mooie foto's! Maar zit er nou een (prijs)kaartje aan zijn halsband?![]()
En met die neusgaten valt wel mee hoor, die snuit is groot zat

Hij lijkt inderdaad niet erg snugger, maar wonder boven wonder is hij het wel. Hij is zelfs tweede bij de basiscursus oudere hond geworden. Hij hoeft maar één of twee keer iets te zien of te doen en hij snapt het. Die twee teckels van mij verrekken dat nog wel eens!tekkel schreef:Wat een heerlijke kop
Maar 'buskruit' is niet het eerst wat me bij hem te binnen schiet![]()
Maar de schijn kan natuurlijk bedriegen
Ik weet niet of dat een teken van slimheid is, om foutloos opdrachten uit te voeren: tekkels moeten in zo'n geval altijd eerst even nadenken of het wel nut heeft, en of er geen betere alternatieven zijnhercujess schreef:Hij lijkt inderdaad niet erg snugger, maar wonder boven wonder is hij het wel. Hij is zelfs tweede bij de basiscursus oudere hond geworden. Hij hoeft maar één of twee keer iets te zien of te doen en hij snapt het. Die twee teckels van mij verrekken dat nog wel eens!tekkel schreef:Wat een heerlijke kop
Daar heb je gelijk in, mijn teckels denken waarschijnlijk 'doe het zelf maar'tekkel schreef:Ik weet niet of dat een teken van slimheid is, om foutloos opdrachten uit te voeren: tekkels moeten in zo'n geval altijd eerst even nadenken of het wel nut heeft, en of er geen betere alternatieven zijnhercujess schreef:Hij lijkt inderdaad niet erg snugger, maar wonder boven wonder is hij het wel. Hij is zelfs tweede bij de basiscursus oudere hond geworden. Hij hoeft maar één of twee keer iets te zien of te doen en hij snapt het. Die twee teckels van mij verrekken dat nog wel eens!tekkel schreef:Wat een heerlijke kop