Suzanne123 schreef:of zelfs wordt ingeslapen omdat er iets niet klopt. Moet "je" (= iemand) maar niet zo stom zijn.
IK vind jou dan maar een heel zielig type als jij dit durft te schrijven, kerngezonde honden ONZINNIG te laten enten...
Ik heb mijn oudste mechelaar als pup ook meegenomen naar Oostenrijk, geent, ja 1 dag voor de reis omdat het eerder niet mocht omdat hij te jong was...
Ik ben in de 17 jr. dat ik naar Oostenrijk ben geweest nog nooit aangehouden en er is nog nooit naar de entingspapieren van mn honden gevraagd.
ik zou ze dus ook niet meer onzinnig te laten enten, geen enkele enting dus ook de rabies meer... zeker niet voor landen waarvoor de honden in dat land zelf niet eens geent hoeven te worden...
Overigens heb ik met een wedstrijd moeten speuren in Belgie... heb er niet eens bij nagedacht dat ik mn honden dus over de grens meenam en dus geent hadden moeten zijn, weet je... geen enkele deelnemer aangezien de wedstrijd zelf in NL was. Waar je moest speuren wist je niet eens. (weet je meestal nooit voor een wedstrijd)
DRAMA! DRAMA! DRAMA! of toch niet????
Ik train notabene bijna in Belgie, als ik voor onze kantine zit zit ik met mn mobiel in Belgie... zit ik erachter zit in NL....
ammenooitniet dat ik daarvoor mn hondjes ga enten...