mijn nestjes speen ik normaliter af op KVV, nu had mijn podenco nest van vorig jaar daar na een week problemen mee, 3 van de 11 pups kregen er een vreselijke allergische uitslag van, en 2 in mindere mate, na overleg met de dierenarts heb ik ze acuut overgezet op kip en rijst brokjes van Hill's, na een dag zag ik al verbetering en na een week was het over.
Maar daar gaat het niet om, ik ben ze langzaam wat gaan verwennen met BARF productjes en kijken hoe ze daar tegenkonden, geen enkele allergische reactie meer gehad
erg schattig maar niet helemaal de bedoeling hahaha
afijn de pups waren gretig en geobsedeerd door de BARF, we hebben zelf 2 pups gehouden en enkele hielden we aan voor de export, deze gaf ik dus zolang ze bij mij waren BARF, het viel me alleen op dat naarmate ze ouder werden ze minder gulzig en gretig werden.
als ik ze nu BARF geef dan eten ze dat in de regel graag op, maar ze zijn wel kieskeuriger geworden en minder gulzig, ze gappen het ook niet meer uit mn handen met mn handen erbij.
pens gappen ze wel uit de emmer als ze de kans krijgen maar het is een wereld van verschil nu ze ouder zijn t.o.v. toen ze puppies waren.
is dat ook jullie ervaring ?