Was zeer leuk!!!!
Met Drie Shiba's trek je toch wat aandacht dus soms stonden we echt een lange tijd stil te praten en de honden maar knuffels krijgen
Mijn Shinju was thuisgebleven omdat zij niets vind aan die druktes maar men Ryutje en foxy waren mee, net zoals Luna, welke Foxy haar dochter is met haar baasjes.
Er waren twee plaatsen waar je foto's kon laten nemen en bij één kreeg je de CD rom gelijk mee als je het vroeg.
zeggen we neit nee tegen :lol:
na drie dagen honden zien was de witte ondergrond van het "doek" niet echt wit meer maar gelukkig kan je dat bewerken
Hier zijn de foto's met vuile achtergrond, maar niet doorsturen hoor, hondjes schamen zich echt dood!!!! :lol:
Ryu: Hey Foxy, kom erbij joh!! ze nemen foto's van ons!!
Foxy: Echt??? ik ben er!!!

Foxy: Ho my goooooddddd, wat een vuile ondergrooonnnddddd......... wil ik echt niet op gezien worden hoor!!!!
Ryu: Ach joh, kijk, ik leg men pootjes erover, dan zie je het niet meer....

Foxy: Maar aan deze kant is het ook zo vuilllllll en ik ben Shiba, vind daar echt niets aan hoor!!
Ryu: Kijk eens naar daar en lach gewoon joh!! Baasje is er voor ons en zij zal er voor zorgen dat we niet voor aap staan...

Foxy: Je hebt gelijk Ryu, je maakt mijn dag helemaal goed!!
Ryu: baasje.... nu wel niet de vuile foto's plaatsen hé......

..........
:lol:
nu enige tijd later.................... heb je dit dan voor............
wie de schuldige is om het hun te vertellen weet ik niet, maar er lag dit briefje bij de computer!!!!
Na te weten te komen dat baasje de foto's toch geplaatst heeft..... is ons besluit.........

snik.... moet mij echt verontschuldigen bij men rakkers en het goedmaken, dus hierbij plaats ik de foto's die wel bewerkt zijn en waar ze ook zo geweldig leuk opstaan
Foxy

Ryu

Lunatje (nakomelingetje van men Foxymeid)

deze vind ik heel leuk, ons verliefd koppeltje samen op de foto