Kaiou is echt hardstikke lief, heus waar, dus niks om te janken, maar oh, wat mis ik nu ineens mijn Joris
Herinneringen aan Joris...

Moderator: moderatorteam

Nee, jammergenoeg (nog) niet, wel mee begonnen toen ik Kaiou net had, maar die vond het buiten het behendigheidsparcours veeeel interessanterblacky schreef:Doe je nu ook weer aan behendigheid.

Hahaha, dat klinkt bekendKaiou schreef:Nee, jammergenoeg (nog) niet, wel mee begonnen toen ik Kaiou net had, maar die vond het buiten het behendigheidsparcours veeeel interessanterblacky schreef:Doe je nu ook weer aan behendigheid.![]()
En Kaiou vindt flyball leuk, dus dat zijn we nu maar aan het leren. Misschien volgend jaar weer behendigheid proberen
Je bent nogal optimistisch, finishenJaap* schreef:Hahaha, dat klinkt bekendKaiou schreef:Nee, jammergenoeg (nog) niet, wel mee begonnen toen ik Kaiou net had, maar die vond het buiten het behendigheidsparcours veeeel interessanterblacky schreef:Doe je nu ook weer aan behendigheid.![]()
En Kaiou vindt flyball leuk, dus dat zijn we nu maar aan het leren. Misschien volgend jaar weer behendigheid proberen![]()
Finishen in het aanpalende weiland enzo![]()
Maar het komt vast goed hoor, Felix zou het nu wel kunnen. Behendigheid

Nouja, bij een eendennest dan héKaiou schreef:Je bent nogal optimistisch, finishen.
Joris had altijd zin in behendigheid. Hij vond het echt fantastischTeamWork schreef:ik vind de een-na-laatste foto het mooiste van hem, die blik in zijn ogen, hij heeft er zin in!
lieve hond

Dan heeft Felix er in ieder geval wel plezier inJaap* schreef:Het is Felix nog nooit gelukt om tenminste 1 slag door de paaltjes te gaan, terwijl hij meestal wél vijf keer over het a-frame sprong voordat hij er ook maar over dácht om zich naar de startplaats te begeven