Eigenlijk verbazingwekkend dat je ze niet veel tegen komt, prachtige honden en verder nog leuk ook.
Voor de liefhebbers, de rest van de serie staat hier: http://www.bonfoto.nl/hollandseherder/default.html
Moderator: moderatorteam

Ik kreeg van deze twee een hele fijne indruk moet ik zeggen. Gingen lekker hun gang, fijn baas gericht maar niet overdreven. Ik vond ze erg okay.freskin schreef:Prachtige honden. Een van mijn favoriete rassen.....Je ziet ze inderdaad niet veel. Bij mij op de gehoorzaamheidstraining zit er een in mijn groep (een reu) Mooie hond, maar ze zijn geloof ik niet zo makkelijk.
Ze hebben een duidelijke en consequente begeleiding nodig. Ik heb zlef 3 thuis. Deze foto's zijn van Dingo en Cindy, kennel Gravenschansfreskin schreef:Prachtige honden. Een van mijn favoriete rassen.....Je ziet ze inderdaad niet veel. Bij mij op de gehoorzaamheidstraining zit er een in mijn groep (een reu) Mooie hond, maar ze zijn geloof ik niet zo makkelijk.

Die reu die bij mij in de groep zit is ook een hele leuke hond. Het is trouwens ook een v/d s'Gravenschrans hond :Lex. Hij is nu ruim 7 maanden oud. Ik vind hem echt super!Bons schreef:Ik kreeg van deze twee een hele fijne indruk moet ik zeggen. Gingen lekker hun gang, fijn baas gericht maar niet overdreven. Ik vond ze erg okay.freskin schreef:Prachtige honden. Een van mijn favoriete rassen.....Je ziet ze inderdaad niet veel. Bij mij op de gehoorzaamheidstraining zit er een in mijn groep (een reu) Mooie hond, maar ze zijn geloof ik niet zo makkelijk.
TARAK