Man besmeert hondenbezitter met poep
Een 36-jarige man uit Hilversum heeft zaterdag een boete van 280 euro gekregen omdat hij een hondenbezitter poep in het gezicht smeerde en hem enkele trappen gaf. Het slachtoffer deed, met de hondenpoep nog in het gezicht, aangifte.
De twee kregen ruzie nadat het dier zijn behoefte deed precies voor de garagebox. De man met de hond wilde het vuil weghalen, maar had geen zakje bij zich. Toen hij dat wilde halen escaleerde de ruzie.
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieu ... r_met_poep
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Man besmeert hondenbezitter met poep.
Moderator: moderatorteam
- Chione
- Zeer actief
Man besmeert hondenbezitter met poep.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Het zal je maar gebeuren :N:
Lastig, ik heb het ook wel eens gehad, ongelukje op de galerij (Gol had diaree en hield het niet meer). Ik had wel een zakje bij me maar daar begin je niet zoveel mee met diarree
Het was ook vlak voor iemands deur :N:
Ik heb even aangebeld en gezegd wat er gebeurd was en verteld dat ik gelijk een emmer sop ging halen, dat ze niet zou uitglijden in de poep :N:
Gelukkig reageerde ze begripvol. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen wat minder begripvol reageren omdat niet iedereen de poep van zn hond opruimt, maar om nu gelijk klappen te geven en hondenpoep in iemands gezicht te smeren
Lastig, ik heb het ook wel eens gehad, ongelukje op de galerij (Gol had diaree en hield het niet meer). Ik had wel een zakje bij me maar daar begin je niet zoveel mee met diarree
Het was ook vlak voor iemands deur :N:
Ik heb even aangebeld en gezegd wat er gebeurd was en verteld dat ik gelijk een emmer sop ging halen, dat ze niet zou uitglijden in de poep :N:
Gelukkig reageerde ze begripvol. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen wat minder begripvol reageren omdat niet iedereen de poep van zn hond opruimt, maar om nu gelijk klappen te geven en hondenpoep in iemands gezicht te smeren
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Misschien was dit drol nummer driehonderdzoveel.
Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment helemaal knetter wordt van alle drollen die niet worden opgeruimd.
Dat zakje wilde het "slachtoffer" misschien alleen maar halen omdat die andere man er stond?
Dit insmeren van iemand kan natuurlijk niet. Dat is echt foute boel.
Dus de boete kan ik me wel voorstellen
Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment helemaal knetter wordt van alle drollen die niet worden opgeruimd.
Dat zakje wilde het "slachtoffer" misschien alleen maar halen omdat die andere man er stond?
Dit insmeren van iemand kan natuurlijk niet. Dat is echt foute boel.
Dus de boete kan ik me wel voorstellen
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Chione
- Zeer actief
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Het feit dat hij geen zakjes bij zich had, geeft wel aan dat hij normaal niet de intentie heeft poep op te ruimen. Misschien stond nu de poepsmeerder toevallig toe te kijken.
Ik kan me wel voorstellen dat je op een bepaald moment door het lint gaat, hoewel ik de actie verder niet goed keur.
Ik kan me wel voorstellen dat je op een bepaald moment door het lint gaat, hoewel ik de actie verder niet goed keur.
Groetjes van Charlotte

- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Euhm, ik heb ook eigenlijk nooit zakjes bij me, simpel omdat Jamey echt alleen maar doet waar het kan en magSjalot schreef:Het feit dat hij geen zakjes bij zich had, geeft wel aan dat hij normaal niet de intentie heeft poep op te ruimen. Misschien stond nu de poepsmeerder toevallig toe te kijken.

You'll be in my heart... Always...
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Als het-zoals Ranetje al zegt-drol nummer zoveel is kan ik me de reactie van de garageeigenaar wel voorstellen;ik vind het ook niet prettig als er weer eens iemand lui is geweest vlak voor mijn deur.Maar poep smeren kan natuurlijk niet.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Muk
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
Muk
Jaa, dat is iets wat ik ook nog eens wil doen. Maar ja, er lopen zoveel katten hier en ik weet niet welke drol van welke kat is. Maar mocht ik daar ooit eens achter komen (ofwel een kat op heterdaad betrappen) dan ben ik zeker in staat om dat te doen. Maar ja, ook al betrap ik een kat, dan nog weet ik niet wie de eigenaar van die kat is, want dat hou ik niet bij. Daarvoor lopen er hier teveel katten.alm@ schreef:Je kunt dit niet maken natuurlijk maar ik kan het mij wel voorstellen. Zo heb ik hier steeds de neiging om alle gevonden kattendrollen in de voortuin bij de kat z'n eigenaar (zonder zakje uiteraard) in de brievenbus te proppen.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik vind het belachelijk dat die vent de poep in het gezicht smeert van de hondeneigenaar. Misschien was had hij z'n zakje al gebruikt en/of was hij tegoedertrouw om het alsnog op te ruimen. Kort lontje hoor!
Ik heb met mijn acht honden altijd zakjes bij me en ruim netjes op, in tegenstelling tot de katteneigenaren. Ik erger me groen en geel aan de kattenpoep en eigenlijk nog meer aan de mens die alles maar op de grond gooit en waarbij ik continu moet opletten of mijn honden niet weer wat in hun bekkie hebben. Wat ik zoal op straat zie liggen:
plastic bekers
plastic roerijzers
plastic frisdrankflesjes
Bier/frisdrankblikjes
Zakjes brood
lege snoep omhulsels
volle snoepomhulsels (meestal chocola)
peuken
Uitgekauwde kauwgom
condooms (gebruikt en niet gebruikt)
Dus laat de mens maar eens z'n hand in eigen boezem steken.
Ik heb met mijn acht honden altijd zakjes bij me en ruim netjes op, in tegenstelling tot de katteneigenaren. Ik erger me groen en geel aan de kattenpoep en eigenlijk nog meer aan de mens die alles maar op de grond gooit en waarbij ik continu moet opletten of mijn honden niet weer wat in hun bekkie hebben. Wat ik zoal op straat zie liggen:
plastic bekers
plastic roerijzers
plastic frisdrankflesjes
Bier/frisdrankblikjes
Zakjes brood
lege snoep omhulsels
peuken
Uitgekauwde kauwgom
Dus laat de mens maar eens z'n hand in eigen boezem steken.
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Als je er nog een paar toevoegt heb je Osdorp:Maryanne schreef:Wat ik zoal op straat zie liggen:
plastic bekers
plastic roerijzers
plastic frisdrankflesjes
Bier/frisdrankblikjes
Zakjes brood
lege snoep omhulsels
peuken
Uitgekauwde kauwgom
- Wc papier (liefste gebruikt)
Luiers
messen
kunstgebitten (zit dicht bij het Leo Polak)
kapotte invalide wagentjes / scootmobiels / rollators
ganzen(poep) en ja die beesten hebben een behoorlijke flats. Tel daar gemiddeld zo'n 5 tot 10 ganzen bij op en je hebt kassa.

- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Te erg!! En dan gaat zo'n kerel om een hondendrolletje uit zijn dak?Gaia schreef:Als je er nog een paar toevoegt heb je Osdorp:Maryanne schreef:Wat ik zoal op straat zie liggen:
plastic bekers
plastic roerijzers
plastic frisdrankflesjes
Bier/frisdrankblikjes
Zakjes brood
lege snoep omhulsels
peuken
Uitgekauwde kauwgom
Luiers
messen
ganzen(poep) en ja die beesten hebben een behoorlijke flats. Tel daar gemiddeld zo'n 5 tot 10 ganzen bij op en je hebt kassa.
O ja, hier liggen soms ook wel spuiten, op de kinderspeelplaats, maar daar mogen de honden natuurlijk niet komen. Maar hoe erg is dat he?
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hier moet je altijd opruimmiddelen kunnen tonen. Dat je ze net gebruikt hebt wordt niet als excuus gezien.Maylala schreef:Misschien had hij wel net zijn laatste zakje gebruikt voor een drol, maar moest het beestje weer. Ken beurn toch?Sjalot schreef:Het feit dat hij geen zakjes bij zich had, geeft wel aan dat hij normaal niet de intentie heeft poep op te ruimen.![]()
Groetjes van Charlotte

- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ook niet hoor. Desnoods ruim ik het wel voor die oudjes op. Dat is het ergste niet. Maar soms heb ik het idee dat de mens denkt dat de wereld van hun alleen is.Gaia schreef:ja en dan blijven volhouden. Hondenpoep is het ergste. Zucht![]()
Ik ga die oudjes van boven de tachtig met hun bijna even oude poedeltje niet vertellen dat ze het opmoeten ruimen. Die breken hun heup al, als ze er aan denken!
- ranetje
- Zeer actief
Die man woont niet in Amstelveen en ook niet in Osdorp , maar in Hilversum volgens de krantMaryanne schreef:Te erg!! En dan gaat zo'n kerel om een hondendrolletje uit zijn dak?Gaia schreef:Als je er nog een paar toevoegt heb je Osdorp:Maryanne schreef:Wat ik zoal op straat zie liggen:
plastic bekers
plastic roerijzers
plastic frisdrankflesjes
Bier/frisdrankblikjes
Zakjes brood
lege snoep omhulsels
peuken
Uitgekauwde kauwgom
Luiers
messen
O ja, hier liggen soms ook wel spuiten, op de kinderspeelplaats, maar daar mogen de honden natuurlijk niet komen. Maar hoe erg is dat he?
Hoe oud het "slachtoffer" was staat er niet bij
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dat doen ze hier ook hoor,maar toch heb ik altijd zakjes bij me voor die ene keer dat het per ongeluk ergens anders gebeurt.Jacksel schreef:Euhm, ik heb ook eigenlijk nooit zakjes bij me, simpel omdat Jamey echt alleen maar doet waar het kan en mag
En dat kan altijd.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ik heb ze ook nooit bij me (oh ja 1 voor de sier, zit al 2 jr non-stop in mn jaszak.. ongebruikt natuurlijk!marian* schreef:Dat doen ze hier ook hoor,maar toch heb ik altijd zakjes bij me voor die ene keer dat het per ongeluk ergens anders gebeurt.Jacksel schreef:Euhm, ik heb ook eigenlijk nooit zakjes bij me, simpel omdat Jamey echt alleen maar doet waar het kan en mag
En dat kan altijd.
Ze doen het hier altijd in de struiken en als ze het al es om wat voor reden ergens anders doen, schoffel ik het wel weg met mn voeten in de struiken of in de put.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- asani
- Zeer actief
Hier wordt het groen en dus ook de struiken bijgehouden door de plantsoendienst. Lijkt mij dus ook niet zo fijn voor hen om tussen de struiken te moeten slalommenmalinois schreef:ik heb ze ook nooit bij me (oh ja 1 voor de sier, zit al 2 jr non-stop in mn jaszak.. ongebruikt natuurlijk!marian* schreef:Dat doen ze hier ook hoor,maar toch heb ik altijd zakjes bij me voor die ene keer dat het per ongeluk ergens anders gebeurt.Jacksel schreef:Euhm, ik heb ook eigenlijk nooit zakjes bij me, simpel omdat Jamey echt alleen maar doet waar het kan en mag
En dat kan altijd.)
Ze doen het hier altijd in de struiken en als ze het al es om wat voor reden ergens anders doen, schoffel ik het wel weg met mn voeten in de struiken of in de put.
Geen idee of je zulk soort struiken bedoelt natuurlijk.
We waren van de zomer aan de tuin bezig , dus er ontbrak een stuk schutting. Staat mijn vrouw naar buiten te kijken, komt er net iemand met zijn herder langs. Deze moet natuurlijk precies in het zicht op de stoep poepen. De man kijkt dus wat ongemakkelijk rond zich, en ziet mijn vrouw kijken. Zij blijft natuurlijk kijken om eens te zien hoe hij dat gaat oplossen. Pakt hij zijn zakdoek, slaat hem open en pakt daarmee de drol op. Vouwt hem dicht en stopt hem in zijn jaszak.
Ja het was een erg grote zakdoek
Simon
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
Mmm... Hilversum schijnt nog erger te zijn dan Amstelveen. En dat blijkt dus wel. Gemeente Amstelveen staat bekend als een nette gemeente met keurige mensen. Maar als je een hond hebt dan ga je er wel anders over denken. En ik kan het weten want ik woon er al 40 jaar.ranetje schreef:Die man woont niet in Amstelveen en ook niet in Osdorp , maar in Hilversum volgens de krantMaryanne schreef:Te erg!! En dan gaat zo'n kerel om een hondendrolletje uit zijn dak?Gaia schreef:Als je er nog een paar toevoegt heb je Osdorp:Maryanne schreef:Wat ik zoal op straat zie liggen:
plastic bekers
plastic roerijzers
plastic frisdrankflesjes
Bier/frisdrankblikjes
Zakjes brood
lege snoep omhulsels
peuken
Uitgekauwde kauwgom
Luiers
messen
O ja, hier liggen soms ook wel spuiten, op de kinderspeelplaats, maar daar mogen de honden natuurlijk niet komen. Maar hoe erg is dat he?![]()
Hoe oud het "slachtoffer" was staat er niet bij
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
hier ook maar hier voornamelijk van die stekelstruiken en daar begeeft de plantsoenendienst zich absoluut niet tussen. Hebben ze een zeer genieus apparaatje voorasani schreef:Hier wordt het groen en dus ook de struiken bijgehouden door de plantsoendienst. Lijkt mij dus ook niet zo fijn voor hen om tussen de struiken te moeten slalommenmalinois schreef:ik heb ze ook nooit bij me (oh ja 1 voor de sier, zit al 2 jr non-stop in mn jaszak.. ongebruikt natuurlijk!marian* schreef:Dat doen ze hier ook hoor,maar toch heb ik altijd zakjes bij me voor die ene keer dat het per ongeluk ergens anders gebeurt.Jacksel schreef:Euhm, ik heb ook eigenlijk nooit zakjes bij me, simpel omdat Jamey echt alleen maar doet waar het kan en mag
En dat kan altijd.)
Ze doen het hier altijd in de struiken en als ze het al es om wat voor reden ergens anders doen, schoffel ik het wel weg met mn voeten in de struiken of in de put.![]()
Geen idee of je zulk soort struiken bedoelt natuurlijk.
We waren van de zomer aan de tuin bezig , dus er ontbrak een stuk schutting. Staat mijn vrouw naar buiten te kijken, komt er net iemand met zijn herder langs. Deze moet natuurlijk precies in het zicht op de stoep poepen. De man kijkt dus wat ongemakkelijk rond zich, en ziet mijn vrouw kijken. Zij blijft natuurlijk kijken om eens te zien hoe hij dat gaat oplossen. Pakt hij zijn zakdoek, slaat hem open en pakt daarmee de drol op. Vouwt hem dicht en stopt hem in zijn jaszak.![]()
Ja het was een erg grote zakdoek
Simon

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ranetje
- Zeer actief
Ik ben er nu 42 jaar wegMaryanne schreef:Mmm... Hilversum schijnt nog erger te zijn dan Amstelveen. En dat blijkt dus wel. Gemeente Amstelveen staat bekend als een nette gemeente met keurige mensen. Maar als je een hond hebt dan ga je er wel anders over denken. En ik kan het weten want ik woon er al 40 jaar.
Sinds wanneer is Amstelveen een keurige gemeente?
- Maryanne
- Zeer actief
- Contacteer:
ranetje schreef:Ik ben er nu 42 jaar wegMaryanne schreef:Mmm... Hilversum schijnt nog erger te zijn dan Amstelveen. En dat blijkt dus wel. Gemeente Amstelveen staat bekend als een nette gemeente met keurige mensen. Maar als je een hond hebt dan ga je er wel anders over denken. En ik kan het weten want ik woon er al 40 jaar.![]()
Sinds wanneer is Amstelveen een keurige gemeente?