Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeft iemand hier persoonlijke ervaring met Bevo?
Ik wil een zak gaan proberen na goede ervaringen te hebben gehoord van een kennis van me.
Je zou er niet veel van hoeven voeren en het zou geperst zijn.
Ik voer nu een krokante brok (fokker) maar voer de herders graag geperste brokken (naast het vers), dus vandaar.
Ik geef het nu al een aantal jaren en ik ben er dik tevreden over.
Toen ik nog RC voerde waren die bakken altijd super vet, met Bevo absoluut niet.
Ze vonden het hier ook gelijk lekker, en dat wil zéker met Daisy héél wat zeggen. Er zit ook geen troep in.
Wij gebruiken hiero de geperste, krokante brok en ook nog de diner van Bevo.
Alle hondjes van jong tot oud vinden het heerlijk en hebben en prachtige glanzende vacht
En idd prijs kwaliteit verhouding is goed.
Ik zat ook al te bedenken... geperst? Volgens mij heb ik ook niet de geperste brok. Maar misschien dat de sportbrok dat wel is?
Ik betaal 23,50 voor een zak van 20 kilo. Maar dat zal dan ook misschien zitten in welk soort brok je hebt. (sorry, staat hierboven dat dat idd zo is)
Zal eens vragen wat de andere prijzen zijn als je wilt bij hem? (moet er binnenkort weer om)
Wij gaven het op het werk (hondenpension) maar veel honden aten het slecht en diarree ed en de eigen honden (duitse herders) poepte veel, dunne ontlasting, geen mooie vachten.. Op de geperste variant ging het beter ook qua eetlust.