begint het echte werk , hij moet een tutu aan

zo kan hij de zwanen dans wel doen
Moderator: moderatorteam

opvullen met wattenmassam schreef:ja dat zie je wel goed in die maillot jaboemerang schreef:dat wilde hij niet , hij schaamt zich omdat hij niet meer voledig man ismassam schreef:rex heet ie toch? dan moet ie een maillot aan![]()
![]()
hmmm even bedenken wat ie wel aankan dan....

of hele kleine sokkenbolletjes!boemerang schreef:opvullen met wattenmassam schreef:ja dat zie je wel goed in die maillot jaboemerang schreef:dat wilde hij niet , hij schaamt zich omdat hij niet meer voledig man ismassam schreef:rex heet ie toch? dan moet ie een maillot aan![]()
![]()
![]()

ik zal hem zeggen dat er mee geleeft en mee gedacht wordmassam schreef:of hele kleine sokkenbolletjes!boemerang schreef:opvullen met wattenmassam schreef:ja dat zie je wel goed in die maillot jaboemerang schreef: dat wilde hij niet , hij schaamt zich omdat hij niet meer voledig man is![]()
![]()

:N: :N: :N: dat mag echt wel een paar maatjes minder , anders staat rex al binnen en de ballen hangen dan nog buitenmassam schreef:marokko!!!
We hebben een aantal markten bezocht in Marokko. Werkelijk alles kun je daar kopen. Vooral veel groente en fruit en vlees, maar ook kleding en snuisterijen.
Op deze foto ziet u de kroonjuwelen van de dromedaris. Dat was de benaming die onze gids eraan gaf. De testikels dus. Ik ben dan altijd benieuwd hoe ze die kroonjuwelen bereiden. Gestoofd? Gefrituurd? Gekookt? In plakjes gesneden? Lijkt me taai vlees...
bron: jsoetekouw.web-log.nl/.../2006/08/marokko_1.html
wel voor rex een ander soort zoeken hoor! :N: