Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onderhuids wondvocht na de operatie ...

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

pepim
Zeer actief

Onderhuids wondvocht na de operatie ...

Ongelezen bericht door pepim »

Onderhuids wondvocht vijf dagen na de operatie. Moet je daar verder nog opletten, trekt dat dan vanzelf weg? Iemand een idee?
pepim
Zeer actief

Ja de naad ziet er goed uit. Ik heb er gisteren naar laten kijken, omdat ze ineens zo'n verdikking/zwelling rechts onder de wond had (bij een tepel) en toen zei de DA dat het wondvocht was en volkomen normaal.

Ik was heel erg opgelucht en toen ik weer thuis was dacht ik, nu heb ik niet eens gevraagd hoe lang dat duurt en of dat vanzelf weer weggaat. Ik heb er nog op gegoogled, maar dan kwam ik alleen maar zaken tegen als wondvocht wat uit de wond lekt en dat is hier niet het geval.
pepim
Zeer actief

Inge O schreef:
pepim schreef:Ja de naad ziet er goed uit. Ik heb er gisteren naar laten kijken, omdat ze ineens zo'n verdikking/zwelling rechts onder de wond had (bij een tepel) en toen zei de DA dat het wondvocht was en volkomen normaal.

Ik was heel erg opgelucht en toen ik weer thuis was dacht ik, nu heb ik niet eens gevraagd hoe lang dat duurt en of dat vanzelf weer weggaat. Ik heb er nog op gegoogled, maar dan kwam ik alleen maar zaken tegen als wondvocht wat uit de wond lekt en dat is hier niet het geval.
als het er zo uitziet mag je rustig op twee oren slapen :mrgreen: : is helemaal normaal en verdwijnt vanzelf - kan een weekje duren of ietsje langer :ok: .
Ok dat is fijn om te weten, bedankt voor de info Inge :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”