Wat ik niet kan afleren:
Bij Iza:
het opspringen bij mensen, want iedereen haalt haar direct aan als het gebeurt. En ik lijk altijd wel te laat met mijn waarschuwing ´NIET aanhalen als ze opspringt´ of tref altijd niet luisterende mensen

.
Bij Qienie:
het ´viswijven´ als ze met de rest van de roedel aan de lijn loopt, zich daardoor gesterkt voelt en een andere hond ziet.
Bij Boyo:
Bij Boyo gaat het niet om wat Boyo doet, maar hoe wij (en inmiddels ook anderen) tegen hem aankijken. Boyo noemen we 'ons Paris Hilton hondje' en zijn bijnaam is 'Accessoire' omdat ie zo extreem lief, zacht, rustig, makkelijk (saai dus

) is en we daarom ontzettend veel van hem toestaan onder het mom van ' ja maar het is Boyo maar' . En het ergste is: niet alleen bij ons gebeurt dit, maar als hij meegaat naar mijn vrijwilligerswerk wordt hij ook steevast anders behandeld dan de witte herder en de husky teven die er ook zijn. Tja, dat heb je met Accessoires, je neemt ze overal mee naar toe, je kan er alles mee

.
En wat aanleren betreft:
Bij Boris en Qienie: apporteren zoals dat bedoeld is
En bij Boyo: dat ie toch gewoon een hondje is en dat ie dus ook af en toe gewoon moet luisteren en de commando's dus afmaakt en dat ie er niet met een lieve onschuldige blik vanaf komt (maar wat is dat moooooeeeeeilijk

)