Hier van hetzelfde...
Ik heb er in bijna twee jaar tijd een krappe twee/drie kilo bij weten te voeren op Rimpel...
Maar ik heb het dus wel voor elkaar gekregen met zelf samenstellen...
Op brok, Energique en Carnibest en later deeltijd Carnibest met rauw was het huilen met de pet op.
Nu ik zelf samenstel heb ik het er wel aangekregen.
Mijn voordeel is ook dat hij van Energique weleens wat liet staan en hij tot ik zelf ging samenstellen op 2 keer per dag voeren zat.
Ik zit nu op 1 keer per dag voeren en weet nu precies wat ie lekker vindt en wanneer dat op het menu staat krijgt ie extra.
Paard en eend, parelhoen en geit doen het hier goed...
Ik heb ook tijden gewoon stukken schapenvet erbij gegooid maar net wat je zegt Addy...dat moet weer met beleid omdat ze anders de hele bende aan elkaar schijten.
Smuldier krijgen ze hier eigenlijk alleen op de dagen dat ik zit te wachten op mijn bestelling bijvoorbeeld.
Ik heb gisteren op de winner voor de probeer compleet worsten van Runner meegenomen en die doen ook vrij vet aan.
Rimpel vrat naast zijn eten zo een halve worst a 400 gram weg
Het ruikt, het is vettig en Rimpel eet het, dus ik ga eens kijken of ik het hier ergens kan vinden
800 gram voor 1.50 vind ik ook nog niet verkeerd...vergeleken met bvb Renske is dat niets...die kost 1.69 per 390 gram...
Renske vinden ze hier wel lekker, maar ik heb niet het idee dat het aanzet of zo...ze krijgen het hier wederom op de dagen dat ik zit te wachten op Herby.
Niet echt veel tips van mijn kant dus...maar smuldier is idd een goeie....
Misschien ga ik wel wat pakjes in de diepvries gooien en dat als extraatje wat door zijn eten gooien...