zo stond ze op de site, toen nog Kiara:

Nog even een laatste hapje van een kluif bij haar opvanggezin:

Nog nooit een tv gezien, ze heeft een kwartier zo zitten kijken:

Het is een heel lief en innemend hondje
Moderator: moderatorteam

Nee jammer genoeg niet, het is het hondje van mij ouders. Lekkertje héAddy schreef:Tiny, is dit jouw nieuwste aanwinst ??????????????????????
Wat een dotje
Dank je wel. Ze heeft de hele nacht op bed geslapen, mijn ouders hadden de wekker gezet maar ze wilde het bed niet uit om te plassenMJ schreef:Jaaaaaaa, ze is er !![]()
Oh wat een moppie...!
Alle geluk van de wereld gewenst voor deze mooierd en dat je ouders maar veel plezier met en van haar mogen hebben !
het is een buitenlandertje ? komt ze van PAWS ?Tiny schreef:Dank je wel. Ze heeft de hele nacht op bed geslapen, mijn ouders hadden de wekker gezet maar ze wilde het bed niet uit om te plassenMJ schreef:Jaaaaaaa, ze is er !![]()
Oh wat een moppie...!
Alle geluk van de wereld gewenst voor deze mooierd en dat je ouders maar veel plezier met en van haar mogen hebben !
Ja inderdaad, ze is net twee weken in Nederland.Addy schreef: het is een buitenlandertje ? komt ze van PAWS ?
Spanje.Addy schreef:Komt ze uit Roemenie of Spanje ?Tiny schreef:Ja inderdaad, ze is net twee weken in Nederland.Addy schreef: het is een buitenlandertje ? komt ze van PAWS ?
Dan komt ze uit Almeria, daar komt mijn Destiny ook vandaan en als ik me niet vergis Cleo van Marc en martijn ookTiny schreef:Spanje.Addy schreef:Komt ze uit Roemenie of Spanje ?Tiny schreef:Ja inderdaad, ze is net twee weken in Nederland.Addy schreef: het is een buitenlandertje ? komt ze van PAWS ?
Oh wat leuk heeft ze toch nog familie in NederlandAddy schreef:Dan komt ze uit Almeria, daar komt mijn Destiny ook vandaan en als ik me niet vergis Cleo van Marc en martijn ookTiny schreef:Spanje.Addy schreef:Komt ze uit Roemenie of Spanje ?Tiny schreef: Ja inderdaad, ze is net twee weken in Nederland.![]()
Je ouders hebben een goede stichting uitgezocht
Leuk hékitty2 schreef:oohw Tien, ze is echt leuk!!!

"Ken" je haar? Het is inderdaad een lieverdjepaulemieke schreef:héhé , ik zie de kleine Kiara/ Tara hier![]()
Ik heb haar zelf niet gezien, omdat ik niet aanwezig kon zijn bij het transport, toen de honden aankwamen. Maar iedereen van de stichting (mij erg goed bekendTiny schreef:"Ken" je haar? Het is inderdaad een lieverdjepaulemieke schreef:héhé , ik zie de kleine Kiara/ Tara hier![]()

wie kent mieke nou nietpaulemieke schreef:Ik heb haar zelf niet gezien, omdat ik niet aanwezig kon zijn bij het transport, toen de honden aankwamen. Maar iedereen van de stichting (mij erg goed bekendTiny schreef:"Ken" je haar? Het is inderdaad een lieverdjepaulemieke schreef:héhé , ik zie de kleine Kiara/ Tara hier![]()
) die haar wel zag, was er erg lovend over

Het oogje is verwijderd doordat ze staar had.YvetteJ schreef:Leuk hondje! Gelukkig voor haar dat ze lekker bij jullie mag wonen (én in bed mag slapen haha)
Ze mist een oogje of niet? Is dat een litteken van haar verleden in Spanje?