Morgen naar de Winner en Winter haar oren zijn echt vreselijk vandaar dat ze in de tape zit... Woest is ze :N:
Vanmorgen zei een kindje... Kijk mam dat hondje heeft een haarband in
Moderator: moderatorteam

ok maar ik dacht dat de tape er dan heel lang op moest zitten (dat het zo groeit), maar het is voor morgenLeane schreef:Ja dat is inderdaad voor de stand van de oren.. Meestal tape ik anders maar de vouw zit nu goed alleen ze staan iets te ver van het hoofd af.. Vandaar nu even zo..Crista schreef:ah wat een zielig koppie![]()
waarom tape je ze eigenlijk? is dat voor de stand van haar oren?
Ik heb van de week al getapt.. Meestal een klein weekje bij jonge hondenCrista schreef:ok maar ik dacht dat de tape er dan heel lang op moest zitten (dat het zo groeit), maar het is voor morgenLeane schreef:Ja dat is inderdaad voor de stand van de oren.. Meestal tape ik anders maar de vouw zit nu goed alleen ze staan iets te ver van het hoofd af.. Vandaar nu even zo..Crista schreef:ah wat een zielig koppie![]()
waarom tape je ze eigenlijk? is dat voor de stand van haar oren?of zit ik nou helemaal verkeerd te denken :N:
ooow ok, weer wat geleerd vandaagLeane schreef:Ik heb van de week al getapt.. Meestal een klein weekje bij jonge hondenCrista schreef:ok maar ik dacht dat de tape er dan heel lang op moest zitten (dat het zo groeit), maar het is voor morgenLeane schreef:Ja dat is inderdaad voor de stand van de oren.. Meestal tape ik anders maar de vouw zit nu goed alleen ze staan iets te ver van het hoofd af.. Vandaar nu even zo..Crista schreef:ah wat een zielig koppie![]()
waarom tape je ze eigenlijk? is dat voor de stand van haar oren?of zit ik nou helemaal verkeerd te denken :N:
maar dat zal per hond ook nog wel verschillend zijn en ook hoe ze moeten staan
tuurlijk! dan kun jij met lola gaan frutten want die vindt dat leuk en met sam.. uhmmm tsja.. kijk maar wat je daarmee gaat doenLeane schreef:Xavier vraagt of ie ook mee mag ? ?massam schreef:germ wintertje!
kom maar bij mij logeren dan hoef je niet naar stomme shows en hoef je geen plakband op je koppie hoor!!

Jojoke schreef:Sjonge en dat alleen om dat die stomme mensen dat mooi vinden?
Allway's in my heart