Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Deze hond is vanmiddag door vriendin van me gevonden in Budel. Instanties zijn gewaarschuwd, geen bericht. Hij wordt vanavond naar asiel Eindhoven gebracht.
Ach gos. Lijkt wel op Wuilus, kruising herder bouvier en die kwam ook uit Budel.
Succes met de zoektocht en dat die lieve hond maar snel weer bij zijn baasje is
Dit zal dan toch Wuiles zijn idd. Heb net een foto van Kyra gezocht (ziet er zo goed als hetzelfde uit) maar die heeft geen witte vlek op de borst. Dus dan is het Wuiles!
Komt helemaal goed! Die komt wel weer bij de eigenaar!
Het was wel echt een superhond! Ze is toen bij ons binnengekomen met een ander hondje (meen een jr) omdat de eigenaar ziek was geloof ik.
Maar wat een leuke hond is dat! Echt een schatje en een prachtbeest! Lomp een enthousiast:o) Zo was ze bij ons iig.
Marieta schreef:Dit zal dan toch Wuiles zijn idd. Heb net een foto van Kyra gezocht (ziet er zo goed als hetzelfde uit) maar die heeft geen witte vlek op de borst. Dus dan is het Wuiles!
Het was wel echt een superhond! Ze is toen bij ons binnengekomen met een ander hondje (meen een jr) omdat de eigenaar ziek was geloof ik.
Maar wat een leuke hond is dat! Echt een schatje en een prachtbeest! Lomp een enthousiast:o) Zo was ze bij ons iig.
Groetjes Marieta
Huh?
Ik denk dat Marc zijn eigen wijlen Wuilus bedoelt
Marieta schreef:Dit zal dan toch Wuiles zijn idd. Heb net een foto van Kyra gezocht (ziet er zo goed als hetzelfde uit) maar die heeft geen witte vlek op de borst. Dus dan is het Wuiles!
Groetjes Marieta
Huh?
Ik denk dat Marc zijn eigen wijlen Wuilus bedoelt
volgens mij ook . Kijk maar eens naar die eerste foto, heeft er wel veel van. Alleen was Wuilus niet donkerder/zwart?
Ik vind het een ontzettend mooie hond. Ik hoop dat de baas gevonden is.
hehehehe. Ik schoot ineens wakker toen ik bijna lag te slapen dat onze Wuiles er anders uitzag hahahaha. Maar we hebben wel 2 van dit soort honden geplaatst in de buurt. Waaronder dus eenKyra en die andere ben ik nu dus helemaal kwijt. Of het moet weer stom toevallig zijn dat er een 3e rondloopt die er exact hetzelfde uitziet!