Heel veel sterkte, ook al klinkt dat misschien heel cliché.
Rust zacht prachtige Lizzy, je leven was nog maar nét begonnen...
Moderator: moderatorteam

Hier sluit ik me volledig bij aan, en ook van mij nogmaals sterkte en kracht.Inge O schreef:goed idee, marcel, al is het maar om andere mensen te behoeden voor de ellende veroozaakt door dit soort nonchalance.Marcel V schreef:Ja lieve mensen,
die klacht gaat er ook zeker komen, ik heb maandag een gesprek met een advocaat en er gaat dan ook een klacht naar het Veterinair Tuchtcollege. Het verdriet gaat ook gepaard met zo een ontzettende woede tegen zo een DA dat het er ook niet bij kan laten zitten, door mijn tranen heen zie ik wel dat ik deze DA echt aan moet pakken...
Liefs
Marcel
dat je hond een nabloeding kreeg kan altijd gebeuren, maar dat hij jouw bellen en haar klachten niet serieus nam is veel kwalijker - zou hij dat wel hebben gedaan dan had ze waarschijnlijk nog gered kunnen worden.
ik hoop voor je dat je kracht put uit deze strijd - nogmaals heel veel sterkte.
goed dat je het doet , wij hebben net zoiets meegemaakt , en we hebben de zaak toen gewonnen. Je krijgt er je meisje niet mee terug , maar het kan misschien wel het leven van andere honden redden. Ons meisje is ook doodgebloed en de reactie van de DA was , tja het is een dog het zal het hart wel zijnMarcel V schreef:Ja lieve mensen,
die klacht gaat er ook zeker komen, ik heb maandag een gesprek met een advocaat en er gaat dan ook een klacht naar het Veterinair Tuchtcollege. Het verdriet gaat ook gepaard met zo een ontzettende woede tegen zo een DA dat het er ook niet bij kan laten zitten, door mijn tranen heen zie ik wel dat ik deze DA echt aan moet pakken...
Liefs
Marcel